افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 131
  • بازدید: 54
  • 1403/03/17 - 08:23:48

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین:

برنامه آموزش و پرورش سرعین عبور از توسعه به سمت تحول است

برنامه آموزش و پرورش سرعین عبور از توسعه به سمت تحول است

برنامه آموزش و پرورش سرعین عبور از توسعه به سمت تحول است و این امر از سال تحصیلی گذشته در قالب ۶ نهضت آغاز شده است که امسال نیز با جدیت پیگیری خواهد شد.

سجاد گلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، با اشاره به برنامه‌ریزی آموزش و پرورش شهرستان سرعین برای حرکت در مسیر تحول افزود: این امر از سال تحصیلی گذشته در قالب ۶ نهضت آغاز شده، که امسال نیز با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی افزود: در راستای افق ۱۴۰۵ این مدیریت، نهضت هوشمندسازی مدارس در قالب ۵ مرحله کلید خورد که تا کنون ۳ مرحله با اعتبار ۳ میلیارد تومان انجام شده و ماحصل آن نیز تجهیز و هوشمند ساری بیش از ۵۰ درصد مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش در تشریح نهضت بهسازی، زیباسازی و شاداب‌سازی مدارس نیز گفت: این فرایند در بیش از ۸۰ درصد مدارس به اجرا در آمد و ۲۰ درصد باقی‌مانده نیز تا آغاز سال تحصیلی آینده به اتمام خواهد رسید.
گلی از نهضت حذف مدارس کانکسی نیز به‌عنوان اقدام ویژه شهرستان یادکرد و افزود: با همکاری مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان و جذب ۲۰ میلیارد تومان اعتبار سازمانی و برون‌سازمانی، در آینده نزدیک با افتتاح دبیرستان روستای اوجور شهرستان سرعین به‌عنوان اولین منطقه استان خالی از مدارس کانکسی خواهد شد.

وی در ادامه به جزئیات اجرای نهضت ایمن‌سازی و استانداری سازی سیستم گرمایشی مدارس پرداخت و افزود: با صرف اعتبار ۲۵ میلیارد ریال تمامی سیستم های گرمایشی، نوسازی، تعمیر یا بهسازی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین نهضت کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های یاددهی و یادگیری و همچنین کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی را مورد اشاره قرارداد و افزود: کسب رتبه سوم استانی میانگین نمرات امتحانات نهایی و کسب رتبه اول میانگین نمرات رشته انسانی در کنار میزبانی از رویدادهای متنوع استانی و کشوری و مقام آوری‌های متعدد فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان در سطح استانی و کشوری از جمله توفیقات آموزش و پرورش شهرستان هستند در نتیجه اجرای این دو نهضت حاصل شد.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • برنامه آموزش و پرورش سرعین عبور از توسعه به سمت تحول است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهارده به‌اضافه هفت