افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 144
  • بازدید: 35
  • 1403/03/19 - 21:22:07

آموزش و پرورش شهرستان سرعین:

انتخابات از مهم ترین مسئولیت های اجتماعی است

انتخابات از مهم ترین مسئولیت های اجتماعی است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرعین خبر داد: جلسه شورای سیاست‌گذاری مدرسه شبانه روزی شهید شکفته دل به ریاست مدیر آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، ظهر امروز جلسه شورای سیاست‌گذاری مدرسه شبانه روزی شهید شکفته دل برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش در ابتدای جلسه با تاکید بر ایفای نقش موثر همکاران فرهنگی در ترغیب اولیا و دانش آموزان جهت حضوری حداکثری در انتخابات افزود: حضور در انتخابات از مهم ترین مسئولیت های اجتماعی در قبال توسعه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سجاد گلی در ادامه با بیان اینکه شورای سیاست گذاری مدارس شبانه روزی با هدف احصا و پیگیری موارد لازم التوجه در راستای تامین آسایش دانش آموزان این مدارس است؛ اظهار کرد: تمامی مصوبات این شورا لازم الاجرا هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال با تعامل مدارس بحث سازماندهی همکاران فرهنگی در سریع ترین زمان انجام خواهد شد؛ افزود: امید است با برنامه‌ ریزی های صورت گرفته تا پایان مرداد ماه فرآیند سازماندهی و صدور ابلاغ فعالیت همکاران به اتمام برسد.

آموزش و پرورش شهرستان سرعین: گفت: اجرای دوره‌های توانمند سازی ویژه دبیران و آموزگاران با هدف کسب اخلاق حرفه‌ای  نیز در دستور کار برنامه‌های پروژه مهر ۱۴۰۳ قرار دارد.

گلی ارزش‌گذاری صحیح بر عملکرد دبیران و آموزگاران را مورد تاکید قرار داد گفت: ابزار‌های لازم در چهارچوب موارد قانونی در این خصوص با هدف احقاق حقوق واقعی همکاران پیش بینی شده است.

در ادامه در رابطه با موارد لازم التوجه و نیازمندی‌های مدرسه شبانه روزی شهید شکفته دل بحث و تبادل نظر شد.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • انتخابات از مهم ترین مسئولیت های اجتماعی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده منهای پنج