افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

یک‌شنبه 18 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 152
  • بازدید: 187
  • 1403/03/21 - 06:40:37

فرماندار شهرستان سرعین:

ویژگی های یک رئیس جمهور اصلح چیست

فرماندار شهرستان سرعین گفت: انقلابی و تابع ولایت بودن، روحیه جهادی داشتن و خستگی ناپذیر بودن، ساده زیست و فساد ستیز بودن از ویژگی های یک رئیس جمهور اصلح است.

ویژگی های یک رئیس جمهور اصلح چیست

باقرباقرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به ویژگی و شاخصه‌هایی رئیس‌جمهور تراز از نگاه امام و رهبری و در مقایسه با شهید رئیسی و شهدای خدمت پرداخت و توضیح داد: رئیس جمهور باید انقلابی، جوان گرا، معتقد به دیپلماسی عزتمندانه همچنین نزدیک ترین فرد به رهبر معظم انقلاب و تابع ایشان و دورترین فرد از دشمنان باشد.


وی اظهار امیدواری کرد که رئیس جمهور منتخب راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهد، تأکید کرد: وظیفه اصلی در این شرایط،کمک به بصیرت افزایی در مردم و تبیین ضرورت عقلی و شرعی حضورشان در انتخابات است تا دشمنان به اهداف خود نرسند.

فرماندار سرعین در ادامه با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: امام راحل،۵۰ سال قبل، نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را پیش بینی کرده بود و عملیات طوفان الاقصی، این رژیم اشغالگر را از بین برد.


فرماندار سرعین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی آیت‌الله دکتر رئیسی و تبیین خصایص بارز و مردم داری ایشان، با اشاره به اهمیت ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه خاطرنشان کرد: باید با همراهی و همکاری اهالی در حوزه انتخابیه شهرستان و مشارکت همیشگی مردم در انتخابات، موجبات برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنیم. 


باقرزاده در ادامه به اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تأکید و عنوان کرد: موضوع سلامت، رقابت و مشارکت و امنیت مورد تاکید بوده که این مهم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند سال گذشته تجربه کردیم و شکر خدا اهالی ولایتمدار شهرستان سرعین با بیشترین تعداد مشارکت سرفراز از این امتحان بیرون آمدند.


وی در پایان سخنان خود، از اهالی محبوب و انقلابی شهرستان سرعین خواست: روز جمعه هشتم تیرماه سال جاری با حضور همگانی و پرشور در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری را در تاریخ چشمه های بهشتی رقم زده و اصلح ترین نامزد چهاردهمین رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران را انتخاب نمایند.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • ویژگی های یک رئیس جمهور اصلح چیست

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهفت منهای دو