افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 155
  • بازدید: 34
  • 1403/03/21 - 08:20:30

حضور در تیم ملی افتخار است

حضور در تیم ملی افتخار است

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: هر موقع فرصت حضور در تیم ملی را داشتیم، تلاشم ارائه بهترین عملکردبود، چراکه حضور و بازی در تیم ملی، یک افتخار بزرگ است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از ایرنا عصر یکشنبه، پیام نیازمند دروازه‌بان تیم ملی ایران در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سفر بسیار طولانی از هنگ کنگ داشتیم. با این حال، خوشبختانه همه بازیکنان برای دیدار برابر ازبکستان آماده هستند و امیدوارم بتوانیم با برد، از زمین خارج شویم.

وی در خصوص اینکه می‌گویند بازی راحتی برابر ازبکستان داریم، گفت: اصلا بازی راحتی برای تیم ملی وجود ندارد. قطعا همه بازی‌ها ارزش دارد، چه رسمی و چه دوستانه ما باید در همه دیدارها با قدرت وارد زمین شویم. خوشبختانه شناخت کافی از ازبکستان داریم، چون در این چند سال خیلی پیشرفت کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

این دروازه‌بان در خصوص عملکردش در بازی با هنگ کنگ، توضیح داد: گل خوردن طبیعی است و من هم دوست ندارم که گل بخورم. امیدوارم از هر بازی درس بگیرم و در بازی‌های بعدی کلین‌شیت کنم. تلاش کردم با تمام قوا برای تیم ملی بازی کنم و همه توانم را در این راه بگذارم.

نیازمند در خصوص بازیکنان جدید تیم ملی، گفت: تغییرات در تیم ملی قطعا با نظر کادرفنی صورت می‌گیرد. در این اردوها خیلی بازیکنان جوان لیگ به ما اضافه شده‌اند و در تیم ملی تجربه کسب می‌کنند.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • حضور در تیم ملی افتخار است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج منهای سه