افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 162
  • بازدید: 54
  • 1403/03/22 - 22:28:43

خدمات دولت سیزدهم در سرعین فراوان است

خدمات دولت سیزدهم در سرعین فراوان است

خدمات ماندگار دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف و در چهار گوشه شهرستان سرعین به آسانی قابل رویت است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، ظهر امروز جلسه جهاد تبیین با محوریت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و تبیین عملکرد دولت سیزدهم با حضور فرماندار،  فرمانده سپاه و مسئولین شهرستان تشکيل شد. 

فرمانده سپاه سرعین گفت: شهید رئیسی برای مردم بود و در راه خدمت به مردم شهید شد.

حسن زاده با اشاره به دستاوردهای شهید رئیسی ادامه داد و گفت: احیاء سازی ۹۰۰۰ کارخانه، بینه شدت ۷ میلیون از طبقات ضعیف ، رفع بحران بی  آبی در ۷ استان ، تحول بزرگ در آموزش و پرورش و غیره از دستاوردهای های شهید رئیسی است.

وی با تبیین خدمات صورت گرفته توسط دولت سیزدهم گفت: در سه سال از عمر دولت سیزدهم شاهد بیشترین تأییدات از سوی مقام معظم رهبری بودیم و این موضوع دولت مردمی سیزدهم را از دیگر دولت ها متمایز کرده است، وی شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری را از وظایف ملی و اولویت‌های مهم مردم ولایتمدار دانست.

فرماندار سرعین از عملکرد دولت مردمی شهید رئیسی در شهرستان سرعین سخن به میان آورده و توضیح داد: آمارها نشان می دهد عملکرد مجموعه دولت سیزدهم در شهرستان سرعین به نسبت ۱۰ سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است که برای نمونه‌ میتوان:

باقرزاده در خصوص دستاوردهای حوزه راه افزود: عریض و بهسازی راه‌های ارتباطی ارجستان که به جاده‌های مرگ شهره بود، بازگشایی مسیرهای سنتی اغلب روستاها و خروج از بن‌بست بمنظور تسهیل تردد اهالی و گردشگران در راستای توسعه متوازن و انتفاع روستائیان از گردشگری روستایی، بازگشایی مسیرهای عشایری و غیره از دستاوردهای مهم شهید رئیسی در سرعین است‌.

وی با اشاره به حوزه برق رسانی گفت تبدیل تمامی سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار که شهرستان سرعین به عنوان پایلوت انتخاب و این مهم با ارتقای زیرساخت‌های لازم و تثبیت برق پایدار انجام گرفته شد.

فرماندار سرعین با توضیح  دستاوردها در حوزه طرح هادی روستایی افزود: در مدت سه سال طرح هادی بیشتر روستاهای شهرستان آماده و اجرای شد.

باقرزاده با بیان سایر دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه شهرداری‌ها تصریح کرد: کارهای بزرگی در ابعاد گسترده صورت گرفته که آتش نشانی نردبانی، بازگشایی کمربندی پیامبر اعظم، شروع پروژه پل بزرگ و مهم کمربندی شهر سرعین بعد از سالیان بسیار از جمله آنهاست و در حوزه‌های حمایت عملی از سرمایه‌گذاران، احیای پروژه‌های راکد، بسیج سازندگی، کشاورزی، گردشگری و سایر، اقدامات مهمی انجام گرفته و بدون دقت زیاد که با یک نگاه در چهار گوشه شهرستان قابل رویت است. 

وی در ادامه افزود: مردم بصیر اقدام عملی و خدمت صادقانه را از شعار تمیز می‌دهند و شاهد پیشرفت چشمگیر و فعالیتهای صورت گرفته هستند، همه وظیفه داریم برای تداوم راه شهدا به خصوص شهدای خدمت با بصیرت و شناخت در انتخابات شرکت کرده و رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که گوش بفرمان رهبرمعظم انقلاب، دارای روحیه‌ شجاعت و دشمن ستیزی و جهادی برای مردم کار کند. 


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • خدمات دولت سیزدهم در سرعین فراوان است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
ده به‌اضافه ده