افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 165
  • بازدید: 37
  • 1403/03/23 - 17:32:31

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری خبرداد:

سه برابری پرداختی کمیته ملی المپیک به وزنه‌برداران

سه برابری پرداختی کمیته ملی المپیک به وزنه‌برداران

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از افزایش سه برابری پرداختی کمیته ملی المپیک به وزنه‌برداران از این ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از ایرنا سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص گلایه المپین‌های وزنه‌برداری اظهار داشت: میرمصطفی جوادی و علی داودی از میزان پرداختی کمیته ملی المپیک گلایه داشتند اما با رایزنی‌های انجام شده این مبلغ بیش از سه برابر افزایش پیدا کرده است. در ماه‌های پیش مبلغ ۱۵ میلیون به حساب ۲ المپین ما ریخته شد اما این مبلغ اکنون به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.


وی ادامه داد: افزایش این پرداختی‌ها نتیجه رایزنی‌ها با کمیته ملی المپیک و همکاری مسوولان این کمیته با فدراسیون بود.


انوشیروانی در خصوص اردو تیم‌های ملی نیز گفت: اردو المپین ها ما به همراه شماری از استعدادهای جوان این رشته در کیش زیر نظر نواب نصیر شلال برگزار می‌شود. ما در کنار آماده‌سازی علی داودی و میرمصطفی جوادی پشتوانه‌سازی هم خواهیم کرد. جوانان با استعداد ما با هماهنگی کادرفنی رده‌های سنی به اردو بزرگسالان می‌روند و این اردوها تا پایان سال به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.


رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ اعزام‌های زیادی در دستور کار قرار دارد که مهمترین آن اعزام ۲ المپین به پاریس، مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان، قهرمانی بزرگسالان جهان در بحرین است. البته در اعزام به مسابقات جهانی بانوان نیز حضور دارند.


دارنده نشان نقره المپیک لندن در پایان این را هم یادآور شد که اردو تیم ملی مردان از روز شنبه در محل کمپ‌ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد. اردو جوانان و نوجوانان نیز تا زمان اعزام به مسابقات جهانی در سرعین اردبیل خواهد بود.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • سه برابری پرداختی کمیته ملی المپیک به وزنه‌برداران

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده منهای نه