افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 174
  • بازدید: 41
  • 1403/03/24 - 23:11:10

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

مهم ترین شاخصه شهید رئیسی احیای جریان مقاومت بود

مهم ترین شاخصه شهید رئیسی احیای جریان مقاومت بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مهمترین شاخص شهید آیت الله رئیسی وفاداری به آرمان ها، اهداف و ارزش های انقلاب و احیای جریان مقاومت بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده صبح پنجشنبه در همایش «جهاد تبیین با محوریت تربیت کنشگر گفتمان مقاومت در هیئات مذهبی» شهرستان سرعین اظهار کرد: هیئت های مذهبی کانون جهاد تبیین هستند و تبیین معیارانتخاب آگاهانه رسالت مهم هیئات مذهبی است.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه کنونی باید تمام فعالیت ها برای سوق دادن مردم به محبت اهل بیت (ع) و احیای امر الهی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: مهم ترین شاخص شهید آیت الله رئیسی وفاداری به آرمانها، اهداف و ارزش های انقلاب و احیای جریان مقاومت بود.

جعفرزاده شهید آیت الله رئیس را نمود واقعی انسان متقی و خدمتگزار مردم دانست و تصریح کرد: آیت الله رئیسی متواضع در مقابل ملت، مقتدر در مقابل دشمن و حامی در جریان مقاومت و طوفان الاقصی بود.

وی تلاش برای احیای حاکمیت اسلامی را مهمترین وظیفه شبکه تبلیغی معرفی و بیان کرد: پیام مهم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در قیام عاشورا، احیای حاکمیت اسلامی بود و اکنون باید شبکه تبلیغی در سنگر جهاد تبیین در احیای مدل حکمرانی اسلامی فعالانه در میدان باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به فرموده رهبر در مورد هیئت اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب هیئت های مذهبی را کانون جهاد تبیین عنوان کردند چرا که مخاطبین هیئت از اقشار و گروه های سنی با میزان سواد متفاوت بوده و مردمی ترین جریان فرهنگی در جامعه است.

حجت الاسلام جعفرزاده با تاکید بر ضرورت فعالیت هیئت های مذهبی حول محور تبیین معیارهای انتخاب اصلح اظهار کرد: روایت مردم به مردم، بصیرت افزایی و روشنگری در انتخاب آگاهانه باید در هیئت های مذهبی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تولید محتوای فرهنگی و تبلیغی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در راستای تبیین در ایام انتخابات را یادآور شد و بیان کرد: مباحثی از قبیل معیارهای انتخاب آگاهانه، چند دهه مقاومت، چالش های اقتصادی و فرهنگی و معنابخشی به زیست جاری مردم ایران از تبیین ایده مقاومت از جمله محتواهای تولید شده برای استفاده فعالان فرهنگی و تبلیغی در ایام انتخابات است.
انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • مهم ترین شاخصه شهید رئیسی احیای جریان مقاومت بود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ودو به‌اضافه سه