افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 180
  • بازدید: 56
  • 1403/03/26 - 13:45:54

به مناسبت چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد:

جلسه شورای اداری در سرعین برگزار شد

جلسه شورای اداری در سرعین برگزار شد

جلسه شورای اداری با حضور معاون سیاسی سپاه استان اردبیل و مسئولین شهرستانی در سالن جلسات آبدرمانی قهوه سویی شهرستان سرعین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، ظهر امروز جلسه شورای اداری با حضور معاون سیاسی سپاه استان اردبیل و مسئولین شهرستانی در سالن جلسات آبدرمانی قهوه سویی شهرستان سرعین برگزار شد.

 فرماندار سرعین در حاشیه این مراسم با اشاره به پل معلق ورگه سران اوجور مطرح کرد: در جهت راه‌اندازی و اجرای این پروژه هیچ‌گونه هزینه‌ای از سرمایه‌گذار این پروژه دریافت نشده است و انشاالله پل معلق ورگه سران اوجور تا ۱۰ روز آینده افتتاح خواهد شد و با راه‌اندازی این پروژه شاهد رونق منطقه خواهیم شد.
 
 باقر باقرزاده گفت: شهرستان سرعین دومین شهر در زمینه گردشگری و مجتمع‌های توریستی است و بر اساس آمار رسمی سال گذشته که در کشور منتظر شد بالای ۸ میلیون گردشگر در سرعین حضور داشته و از امکانات بکر خدادادی استفاده کردند.
 
 وی مطرح کرد: جدیداً ساختمان‌های شهرستان سرعین بالای ۲ طبقه ساخت‌وساز شده است و امکانات آتش‌نشانی قبلی نهایت به ۲ طبقه می‌توانست خدمات‌رسانی کند خوشبختانه با تلاش مسئولان شهرستانی و استانی ماشین آتش‌نشانی به مبلغ حدودی ۱۵۰ میلیارد است که می‌تواند به طبقات ساختمانی بالای ۲ طبقه و ساختمان‌های چندین طبقه خدمات‌رسانی کند که به‌صورت تمام رایگان در اختیار شهرداری شهرستان سرعین قرار داده شد.

  فرماندار سرعین تشریح کرد: در خصوص کمربندی که چندین ساله راکد مانده بود و در حال حاضر شروع به کار شده است که به‌زودی انشا الله آماده شده و ترافیک داخل‌شهری شهرستان را از بین ببرد.

باقرزاده در پایان سخنان خود با دعوت پر شور در انتخابات گفت: انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می‌کند اهالی ولایت‌مدار شهرستان سرعین مثل سال‌های گذشته بار دیگر در هشتم تیرماه حماسه‌ای دیگر رقم زده و با شهدای خدمت و امام خامنه ای (ره) تجدید پیمان می‌کنند.
  
 معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به عنوان سخنران این برنامه با گرامی داشت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) و شهدای خدمت افزود: تشکیل نظام سیاسی یا ۴ رکن انجام می‌شود این چهار رکن عبارت‌اند از طرح و ایده اولیه، ساختار، کارگزاران و رفتار و سیاست نظام است
 
 محسن پناهیان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ یک نظام سیاسی را بر پایه و اساس طرح اولیه که مبتنی بر اهداف اسلامی است با این هدف که احکام اسلامی در جامعه پیاده شد و بر اساس دین مبین اسلام ارائه شود طرح اولیه را ارائه کرد.
 
 وی در ادامه گفت: ساختار جمهوری اسلامی با مشارکت مردم و در چهارچوب دین مبین اسلام شکل گرفت، در دنیا جمهوری زیادی وجود دارد که از جمله لیبرالی و سوسیالیسم ولی جمهوری بر اساس و پایه دین مبین اسلام است.
 
 معاون سیاسی سپاه اردبیل با بیان اینکه کارگزاران برای کشور نقش مهمی دارند که با کمک پروردگار می‌تواند کارهای شگفت‌انگیزی رقم بزنم مطرح کرد: یکی از کارگزاران بی‌نظیر سردار دل‌ها حج قاسم سلیمانی بود که در جلوی تمامی نقشه‌های دشمن با تدابیر مقام معظم رهبری ایستاد و همه نقشه هارا شکست داد.
 
 پناهیان گفت: کارگزار دیگر که می‌توان از آن نام برد شهید خدمت شهید رئیسی است الان که آیت‌الله رئیسی در جمع ما نیستند هرچقدر از اقداماتشان بگیم گوش شنوا است؛ ولی قبل از شهادتش گوش شنوا برای شنیدن خدمات ارزشمندشان نبود.
 
 وی اظهار داشت: بزرگ‌ترین خدمت شهید رئیسی این بود که نشان داد یک کارگزار در تراز انقلاب یعنی چه و می‌گفت هر چقدر کم کسری است به‌خاطر کم‌کاری من است و هر دستاوردی است به‌خاطر انقلاب اسلامی است و امروز هم انقلاب اسلامی شبیه همین کارگزاران را نیاز دارد که در تراز آیت‌الله رئیسی باشد که شب و روز نشناسد و شبانه‌روزی تلاش کند.
 
 معاون سیاسی سپاه اردبیل با بیان اینکه جوانان باید با پیروی از شهدا در مسیر اعتلای ایران اسلامی گام بردارند، افزود: شهدای انقلاب اسلامی نمایانگر و تجلی‌بخش هویت انقلاب در دنیای معاصر هستند.
 
 پناهیان با اشاره به انتخابات پیشرو در هشتم تیرماه خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در ادوار مختلف در نظام جمهوری اسلامی از مصادیق مردم‌سالاری و مظهر مشارکت مردمی است.
 
 وی بر اهمیت حضور در انتخابات تأکید کرد و ادامه داد: این امر به صلابت و پیروزی‌های مدام و گسترده جمهوری اسلامی خواهد افزود.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • جلسه شورای اداری در سرعین برگزار شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ودو به‌اضافه هفت