افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 182
  • بازدید: 95
  • 1403/03/26 - 21:45:39

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در اردبیل:

نماز عید قربان در محوطه «شهیدگاه» اردبیل برگزار می‌شود

نماز عید قربان در محوطه «شهیدگاه» اردبیل برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نماز عید قربان روز دوشنبه در محوطه« شهیدگاه» اردبیل به امامت آیت‌الله عاملی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از خبرگزاری مهر فرشاد فردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن عرض تبریک ایام ذی الحجه و عید قربان اظهار کرد: نماز عید قربان برنامه‌ریزی شده تا ۵.۳۰ صبح دوشنبه به امامت آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در محوطه شهیدگاه برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم، افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده مقدمات لازم برای انتقال مؤمنین از میادین اصلی شهر از ساعت ۴ صبح توسط شهرداری انجام خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: همچنین نماز صبح به امامت معظم له ساعت ۴ صبح در محل مسجد میرزا علی اکبر اقامه و سپس در ساعت ۴/۳۰ صبح دعای ندبه هم در همان مکان قرائت خواهد شد.

فردی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده از صفحه رسمی حضرت آیت الله عاملی در ایتا به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی در پایان عید قربان را جلوه ای از تسلیم بودن در برابر پروردگار متعال دانست و تصریح کرد: عید قربان را عید اخلاص و بندگی می دانیم و آرزو داریم که بتوانیم تسلیم و سرسپرده اراده حضرت حق در امورات خود باشیم.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • نماز عید قربان در محوطه «شهیدگاه» اردبیل برگزار می‌شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده به‌اضافه شش