افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

همزمان با ایام ماه ذی الحجه؛

یادواره شهدای والا مقام در سرعین برگزار شد

یادواره شهدای والا مقام در سرعین برگزار شد

یادواره شهدای والا مقام بخش مرکزی و شهدای عرفه با محوریت شهدای خدمت در مزار شهدای گمنام شهرستان سرعین با حضور اهالی و مسئولین شهرستانی و مداحی اتابک عبداالهی، سخنرانی فرمانده سپاه ناحيه شهرستان سرعین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، یادواره شهدای والا مقام بخش مرکزی و شهدای عرفه با محوریت شهدای خدمت در مزار شهدای گمنام شهرستان سرعین با حضور اهالی و مسئولین شهرستانی و مداحی اتابک عبداالهی، سخنرانی فرمانده سپاه ناحيه شهرستان سرعین برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرعین در حاشیه این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت و آرامش امروزمان بخاطر همین شهدا است که ما امروز در آرامش زندگی کرده و سربر بالش می گذاریم.


شاپور حسن زاده ادامه داد: مسئولان باید ۲۴ ساعته تلاش کنند و وابسته به ساعت کاری نباشند و ما این کار را در شهید رئیسی دیدیم که شبانه روز در تلاش بود و برپایه همین تلاش ها فدای کشور و مردم شد.


وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که گفت دلم برای شهید رئیسی سوخت مطرح کرد: امروز دشمن خون شهدای مظلوم را هدف قرار گرفته و با شدت هرچه تمام تر تا جای که می تواند با ظلم رفتار می‌کند که یک نمونه واقعی غزه مظلوم است.


فرمانده سپاه سرعین در پایان سخنان خود گفت: به نقل از شهید همت هر موقع در مناطق جنگی راه را گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می‌گوید همان جبهه خودی است.


حسن زاده با اشاره به درپیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشت تیرماه جاری، افزود: جلب مشارکت، حضور حداکثری و پُر شور مردم در این دوره برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • یادواره شهدای والا مقام در سرعین برگزار شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهار به‌اضافه چهار