افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 30 شهریور 1403

خطبه نماز عید سعید قربان:

بهترین تقوا عبادت است

بهترین تقوا عبادت است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه استان گفت: بهترین تقوا عبادت است و در عبادت انسان باید از خدا بترسد و فقط خدا را بپرستد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت الاسلام والمسلمین حاج ناصر نصیری در خطبه های نماز عید قربان در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان سرعین ضمن تبریک عید قربان افزود: عید قربان روز سنگین امتحان الهی و از اسماعیل ها گذشتن است و روز پویش همدلی و طی کردن بالاترین مراتب ایثار و فداکاری توسط بشریت است.

 

وی مطرح کرد: این روز خجسته، اوج ایثارگری است که توسط فرستاده خداوند حضرت ابراهیم (ع) امتحان بزرگ الهی را پشت سرگذاشت و سربلند از این آزمون بیرون آمد و بشر را سربلند کرد.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه استان گفت: در این روزهای مهم تقوا مهمترین چیزی است که باید انجام دهم و بهترین تقوا اطاعت از خداوند مهربان است و از خدا بترسد و جزء خدا کسی را عبادت نکند.

 

نصیری اظهارداشت: تمام کارها و عبادت های ما به این است که خودمان را به خداوند وصل کنیم و در روز قیامت خداوند مارو حساب کند و فقط خداوند است که کارهای خوب و بد ما را بصورت دقیق حساب کتاب می کند.

 

 وی با اشاره به در پیش بودن مهمترین رویداد سیاسی سال ۱۴۰۳ یعنی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: عده‌ای فکر می‌کنند انتخابات یعنی انتخاب عده‌ای برای یک دوره ۴ تا ۸ ساله در حالی که همین ۴ یا ۸ سال گاه روی سرنوشت و عمر یک ملت تا سال‌های سال اثر می‌گذارد.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه استان گفت: مشارت حداکثری یکی از مهمترین ویژگی انتخابات است چون دشمن با دیدن این پیام بزرگ حضور حداکثری خساب کاردستش می آ ید و عقب نشینی می کند.

 

نصیری در پایان سخنان خود افزود: امروزه در رسانه هرکسی میخواهد خودش و حرفش را معرفی کند عاداب مناظره را باید از شهید رئیسی آموخت  که در مناظرات با زبان روزه شرکت می کرد و اخلاق را در تمامی کارها را رعایت می کرد و فقط برنامه های خود را معرفی میکرد.

 

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • بهترین تقوا عبادت است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شش منهای سه