افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 191
  • بازدید: 28
  • 1403/03/28 - 17:32:26

فرماندار شهرستان سرعین:

عید قربان، عید تن و جان سپردن در راه پروردگار است

عید قربان، عید تن و جان سپردن در راه پروردگار است

فرماندار شهرستان سرعین در پیامی، فرارسیدن عید سعید قربان، عید عبودیت و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمام موحدان و مسلمان جهان و ایران به ویژه مردم این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، باقرباقرزاده در این پیام با تبریک این عید اسلامی به شهروندان این شهرستان تبریک گفت.

متن پیام به شریح زیر است.


      "بسم‌الله الرحمن الرحیم" 

عید قربان، عید تن و جان سپردن در راه پروردگار، رهائی ازچنگال نفس، خوار شمردن لذایذ گذرای دنیوی، رهائی از حصار تنگ خودخواهی و تکبر و اطاعت از اوامر خداوند متعال است.


در این روز حج گزار، اسماعیل وجودش را قربانی مى کند تا سبکبال شده و از اسارت نفس و اباطیل به سوی شکوفائی ایمان و یقین پر گشاید.


بی جهت نیست که امام راحل عظیم الشان(ره) به عنوان چهره اعجاز نمای قرن اخیر درباره عید قربان می فرمودند: ''عید قربان، عیدی است که انسانهای آگاه را به یاد قربانگاه ابراهیمی می اندازد؛ قربانگاهی که درس فداکاری و جهاد در راه خدای بزرگ رابه فرزندان آدم و اصفیا و اولیای خدا می دهد...''


اینجانب ضمن پاسداشت حرمت شهدای خدمت و خدمات ارزنده شهید جمهور، فرارسیدن عید «خجسته قربان» و آغاز دهه «امامت و ولایت» را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و مسلمین جهان به ویژه مردم متدین و شریف شهرستان سرعین تبریک عرض نموده و به یمن این عید بزرگ از درگاه پروردگار عزوجل سلامتی و رستگاری برای همگان مسئلت می نمایم.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • عید قربان، عید تن و جان سپردن در راه پروردگار است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی به‌اضافه دو