افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 196
  • بازدید: 34
  • 1403/03/28 - 18:29:30

استاد دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سرعین:

دانشگاهیان در صحنه انتخابات نقش مهمی دارند

دانشگاهیان در صحنه انتخابات نقش مهمی دارند

استاد دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سرعين گفت: بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر دانشگاه و دانشگاهیان در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، قشر فرهیخته کشور می تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، سمیرا پورعلیش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیل «سبلان ما»، افزود: اهالی آگاه شهرستان سرعین چنانچه استحضار دارید انتخابات فرصت و مجال‌ ارزنده‌ای جهت تحقق اراده‌ی عمومی و مشارکت همگانی در سرنوشت کشور است و مشارکت مسئولانه و آگاهانه مسیری مطمئن جهت هر گونه تغییر و تحول به سوی پیشرفت و تمدن نوین اسلامی است.

وی گفت: چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، شکی نیست که انتخابات مهم ترین و موثرترین راه و روش اعمال اراده مردم در اداره امور کشور و نظارت بر کار مسئولان و کارگزاران برای تحقق مطالبات و حل مشکلات بوده و مبدأ و معبر تحول آفرینی در کشور است.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سرعين اظهار داشت: به منظور ادای دین خویش نسبت به فریضه امروز جهاد تبیین تلاش نمائیم تا دانسته‌ها و اطلاعات خویش را عاشقانه و عالمانه در اختیار عزیزانی که از اطلاعات و شناخت کمتری برخوردارند، قرار داده و زمینه حضور آگاهانه آنها در پای صندوق‌های رأی را فراهم سازیم.


پور علیش بیان کرد: ما اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور اعلام می‌داریم که با تمام ظرفیت‌های تخصصی خود جهت خدمت به مردم و کارآمدی نظام حکمرانی کشور بدون ذره‌ای چشم داشت در کنار قانونگذاران و دولتمردان خواهیم بود.


وی ادامه داد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که برای هر هم‌وطن فرصتی را ایجاد می کند تا در تعیین سرنوشت خود گام بردارد و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کنند. 


استاد دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سرعين  در پایان سخنان خود افزود: به یاری پروردگار متعال با حضور و حماسه آفرینی شما عزیزان در پای صندوق های رای، هشتم تیرماه امسال نیز انشاالله مانند انتخابات سال های گذشته به روزی ماندگار و پر افتخار برای ملت ایران و مایه سرشکستگی و نومیدی برای دشمنان نظام اسلامی تبدیل خواهد شد.



انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • دانشگاهیان در صحنه انتخابات نقش مهمی دارند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه به‌اضافه سه