افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان سرعین:

شرکت در انتخابات به منزله رأی به‌نظام اسلامی است

شرکت در انتخابات به منزله رأی به‌نظام اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سرعين گفت: دستاوردهای که میتونه شرکت در انتخابات داشته باشد،قبولی و تایید نظام است، شرکت در انتخابات به منزله رأی به‌نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، عباس میرزائی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیل «سبلان ما»، افزود: ضمن دعوت از دانشجویان، نخبگان،فرهنگیان، اساتید دانشگاه و عموم افراد برای حضور پُرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری افزود: مشارکت گسترده در انتخابات به اقتدار و نشاط ملی منجر می شود و بیانگر پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی است و در این مسیر انتخاب افراد شایسته توسط مردم، زمینه‌ساز حل مشکلات جامعه و توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.

وی به اهمیت حضور حداکثری جامعه علمی در انتخابات ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه اشاره کرد و گفت: انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سرعين افزود: انتخابات فرصتی است که مردم بیان و نظر خودشان را به شیوه حکومت و دولت بیان کنند و اگر نسبت به آن نارضایتی دارند اشخاص باکفایت را جایگزین آنها کنند، به‌این‌ترتیب سیستم سیاسی را به سمت اصلاح و بهبود پیش ببرند.

میرزائی ضمن اشاره به چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان خدمت اظهار کرد: همه انتخابات‌ها از جمله مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری از اهمیت به‌سزایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

وی یادآور شد: انتخابات ابزار مهم اعمال نظر مردم و جمهور است و نخبگان جامعه باید با تبیین آثار مهم انتخابات نسبت به دعوت عمومی برای ایفای نقش در این رخداد تاریخی اقدام کنند.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سرعين تاکید کرد: امید به نصرت الهی است که به نصرت او و حمایت شهیدان کشور به مأمن و جایگاه اصلی خود که ساخت یک ایران قوی، ایجاد تمدن تراز اسلامی برسد.

میرزائی با بیان اینکه شهادت آیت‌الله رئیسی هر چند سخت و غیر قابل جبران برای نظام بود اما از چند حیث دارای تأمل است، تصریح کرد: به علت ساخت ایران قوی، بصیرت مردمی و قانون مترقی اساسی هیچ امری بر زمین نخواهند ماند.

وی در پیایان سخنان خود گفت: مردم ما در این ۴۵ سال نشان داده اند که تا پای جان، همراه انقلاب بوده اند وقتی به تکلیف خود عمل کنیم وعده خدا هم محقق می شود و شرط محقق شدن وعده خدا پای کار بودن است.



انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • شرکت در انتخابات به منزله رأی به‌نظام اسلامی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شش منهای یک