افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

معاون سیاسی فرماندار شهرستان سرعین:

۳۲ شعبه اخذ رأی در سرعین آماده‌سازی شده است

۳۲ شعبه اخذ رأی در سرعین آماده‌سازی شده است

معاون سیاسی فرماندار سرعین از در نظر گرفته‌شدن ۳۲ صندوق رأی برای اخذ آرای مردم این شهرستان در انتخابات هشتم تیرماه ریاست‌جمهوری خبر داد.  

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، محرم حقیقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیل «سبلان ما»، افزود: ۳۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان سرعین پیش‌بینی‌شده است که ۶ مورد از صندوق‌های شهرستان شهری و ۲۶ مورد صندوق روستای برای شهرستان در نظر گرفته شده است.

 
وی گفت: همه صندوق‌های آرا در سرعین ثابت خواهد بود و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و قانونمند در این شهرستان اندیشیده شده است.

 
معاون سیاسی فرماندار شهرستان سرعین تصریح کرد: هیئت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وظایف سنگینی برعهده دارد که باید با رعایت اصل بی‌طرفی و رعایت مر قانون این وظیفه را به نحو احسن به سرانجام برساند.

 
حقیقی یادآور شد: همه مقدمات برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در شهرستان باتوجه‌به سابقه مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه تنگستان فراهم شده و مردم بار دیگر حضور خود را به منصه ظهور خواهند رساند.

 
وی خاطرنشان کرد: حفظ و صیانت از آرای مردم باید به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه اعضای هیئت اجرایی چهاردهمین ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری باشد.

 
معاون سیاسی فرماندار شهرستان اضافه کرد: رعایت اصل بی‌طرفی، امانت‌داری، سلامت و امنیت در کنار شوروشوق حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهم است و تلاش خواهیم کرد تا همچون دوره‌های گذشته سلامت انتخابات از اول تا پایان مراحل برگزاری آن به‌صورت کامل محقق شود و همه مجریان و ناظران بر اساس اصل بی‌طرفی، وظایف خود را انجام دهند.

 
حقیقی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کرد و افزود: حضور گسترده مردم موجب یأس و ناامیدی دشمن و تقویت اقتدار و امنیت ملی کشور خواهد شد و از مردم دعوت می‌شود این بار نیز با حضور پر رنگ خود در پای صندوق‌های رأی پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام و انقلاب بدهند.

 
وی در پایان سخنان خود، از اهالی محبوب و انقلابی شهرستان سرعین درخواست کرد: در روز جمعه هشتم تیرماه سال جاری با حضور همگانی و پرشور در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری را در تاریخ چشمه‌های بهشتی رقم زده و اصلح‌ترین نامزد چهاردهمین رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران را انتخاب نمایند.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • ۳۲ شعبه اخذ رأی در سرعین آماده‌سازی شده است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت منهای پنج