افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

فرماندار شهرستان سرعین:

رئیس‌جمهور باید انقلابی باشد

رئیس‌جمهور باید انقلابی باشد

فرماندار شهرستان سرعین گفت: انقلابی و تابع ولایت بودن، روحیه جهادی داشتن و خستگی‌ناپذیر بودن، ساده‌زیست و فساد ستیز بودن از ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور اصلح است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، باقر باقرزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیل «سبلان ما»، به ویژگی و شاخصه‌هایی رئیس‌جمهور تراز از نگاه امام و رهبری و در مقایسه با شهید رئیسی و شهدای خدمت پرداخت و توضیح داد: رئیس‌جمهور باید انقلابی، جوان گرا، معتقد به دیپلماسی عزتمندانه همچنین نزدیک‌ترین فرد به رهبر معظم انقلاب و تابع ایشان و دورترین فرد از دشمنان باشد.


وی اظهار امیدواری کرد که رئیس‌جمهور منتخب راه رئیس‌جمهور شهید را ادامه دهد، تأکید کرد: وظیفه اصلی در این شرایط، کمک به بصیرت‌افزایی در مردم و تبیین ضرورت عقلی و شرعی حضورشان در انتخابات است تا دشمنان به اهداف خود نرسند.


فرماندار سرعین در ادامه با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امام راحل،۵۰ سال قبل، نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را پیش‌بینی کرده بود و عملیات طوفان الاقصی، این رژیم اشغالگر را از بین برد.


فرماندار سرعین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به‌ویژه شهید رئیسی آیت‌الله دکتر رئیسی و تبیین خصایص بارز و مردم‌داری ایشان، با اشاره به اهمیت ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه خاطرنشان کرد: باید با همراهی و همکاری اهالی در حوزه انتخابیه شهرستان و مشارکت همیشگی مردم در انتخابات، موجبات برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنیم. 


باقرزاده در ادامه به اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید و عنوان کرد: موضوع سلامت، رقابت و مشارکت و امنیت مورد تأکید بوده که این مهم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند سال گذشته تجربه کردیم و شکر خدا اهالی ولایت‌مدار شهرستان سرعین با بیشترین تعداد مشارکت سرفراز از این امتحان بیرون آمدند.


وی در پایان سخنان خود، از اهالی محبوب و انقلابی شهرستان سرعین خواست: روز جمعه هشتم تیرماه سال جاری با حضور همگانی و پرشور در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری را در تاریخ چشمه‌های بهشتی رقم زده و اصلح‌ترین نامزد چهاردهمین رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران را انتخاب نمایند.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • رئیس‌جمهور باید انقلابی باشد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده منهای یک