افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سرعین:

اهداف و آرمان‌هاى امام خمینى(ره) اسلامی بود

اهداف و آرمان‌هاى امام خمینى(ره) اسلامی بود

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سرعین گفت: اهداف و آرمان‌هاى حضرت امام خمینى(ره) چیزى جز اهداف و آرمان‌هاى اسلام نبود.

سید جعغر موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، افزود: اهداف و آرمان‌هاى حضرت امام خمینى(ره) چیزى جز اهداف و آرمان‌هاى اسلام نبود، و تمام تلاش خود را در اجرای دستورات الهی قرار داده بود.

وی گفت: جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و ولایت فقیه ، میراث امام خمینی (ره) هستند و می‌بایست مورد حمایت جدی قرار بگیرند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سرعین تصریح کرد: زنده نگه داشتن کلامی و عملی حضرت امام و تسری آن به عنوان یک الگوی نهایی به جامعه و سطح مدیران و خلق یک فضای نهادی برای آینده راهبرد اصلی محسوب می‌شود.

موسوی با تأکید بر اینکه مواضع و دیدگاه های امام خمینی(ره) باید کاملا صریح و روشن تببین شود، خاطر نشان کردند: شخصیت و هویت امام نیز به همین مواضع صریح و قاطعانه ایشان است که دنیا را به لرزه درآورد و ملت ها را بیدار کرد.

وی  با یادآوری مواضع امام درخصوص استکبار، ارتجاع،  و منافقان و دورویان افزود : ما نمی‌توانیم و نباید بخاطر خوش‌آمد برخی افراد یا جریان ها، مواضع امام را پنهان و یا کمرنگ کنیم، اهالی ولایی شهرستان سرعین تا اخرین نفس های خود در پای آرمان و اهداف انقلاب اسلامی ایستاده اند. برای مثال مراسم سالگرد امام راحل همه ساله باشکوه تر سال گذشته با حضور مسئولین و مردم ولایی شهرستان سرعین برگزار می شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سرعین جوانان را به قرائت وتفکر در وصیت‌نامه امام(ره) یا آثار ارزشمندشان توصیه مؤکد کرد و افزود: خلاصه اندیشه امام و مبانی ایشان در وصیت‌نامه و در کتاب ها و گنجینه های نوشته شده توسط امام راحل منعکس می شود.

موسوی با بیان اینکه مکتب امام خمینی (ره) از منظر رهبر معظم انقلاب مبتنی بر جهان بینی توحید است، عنوان کرد: به روز بودن این مکتب یکی دیگر از ویژگی‌ها آن است. 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: مکتب امام خمینی مسائل مورد ابتلای جوامع بشری را مطرح کرده است. همچنین پویا، پر تحرک بودن و هم افزایی بودن یکی دیگر از ویژگی‌های مکتب امام خمینی از منظر رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود.



انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • اهداف و آرمان‌هاى امام خمینى(ره) اسلامی بود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده منهای شش