افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

یک‌شنبه 18 شهریور 1403

بخشدار بخش سبلان :

۱۲ شعبه اخذ رأی در بخش سبلان وجود دارد

بخشدار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات بخش سبلان از آمادگی برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد و گفت: ۱۲ شعبه برای برگزاری انتخابات در بخش تعیین شده است.

۱۲ شعبه اخذ رأی در بخش سبلان وجود دارد

مالک عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، اظهار داشت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات بخش سبلان ، بخشدار سبلان شهری و روستایی برگزار کننده انتخابات فراهم است.


وی از آمادگی برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد و گفت: ۱۲ شعبه برای برگزاری انتخابات در بخش تعیین شده است.


بخشدار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات بخش سبلان با اشاره به برگزاری موفق انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال گذشته افزود: ستاد انتخابات حوزه فرعی بخش سبلان شهرستان سرعین آماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هشتم تیر انجام شده است.


عزیزی گفت جلسات هیات اجرایی و کمیته های ستاد در حال برگزاری است و با مشخص شدن مکان برپایی شعب اخذ رأی، تمهیدات لازم برای استقرار صندوق های رای در این شعب در نظر گرفته شده و ۱۲ شعبه شهری و روستایی نسبت به جمع آوری آرای مردم اقدام می کند.


وی افزود: هیات اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ریاست بخشدار و عضویت نماینده دادگستری و دادستان مسئول هیات نظارت ، نماینده ثبت احوال شهرستان و هشت نفر از معتمدان که رئیس شورای اسلامی بخش سبلان نیز یکی از معتمدان است تشکیل شده است.


بخشدار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات بخش سبلان ادامه داد و گفت: در کنار شعبه تعیین شده در شهر ایردموسی یازده شعبه ثابت روستایی نیز در اخذ رای مردم مشارکت دارند.


عزیزی خاطرنشان کرد: رعایت اصل بی طرفی،امانت داری،سلامت و امنیت در کنار شور انتخاباتی جهت برگزاری با شکوه و حماسی انتخابات دراولویت است.

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه انتخابات آینده ریاست جمهوری یکی از حساس‌ترین انتخابات کشور به شمار می‌رود، افزود: تحولات در منطقه می‌طلبد که یک دولت مردمی و انقلابی با روحیه جهادی روی کار آمده و مسیر توسعه ایران را در پیش گیرد.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • ۱۲ شعبه اخذ رأی در بخش سبلان وجود دارد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وشش منهای هشت