افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 209
  • بازدید: 46
  • 1403/03/29 - 15:29:26

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

بانوان در ماجرای کربلا نقش مهمی داشتند

بانوان در ماجرای کربلا نقش مهمی داشتند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بانوان در ماجرای کربلا نقش مهمی داشتند واقعه عاشورا بانوان راوی گری کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت الاسلام سید محسن محسنی در همایش طلایه‌داران تبلیغ که ظهر امروز با حضور مسئولین، جهادگران تبیین در استقبال از ماه محرم الحرام، کنشگران فرهنگی شهرستان و مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیر ماه ریاست جمهوری در سالن مراسمات تبلیغات اسلامی شهرستان سرعین برگزار شد.


وی اظهار در خصوص نقش بانوان در قضیه کربلا افزود: شهادت قسمت اول عاشورا است حضرت زینب (س) مجلس یزنید را برهم زد و روایتگری کربلا توسط بانوان ادامه دار شد، حضرت زینب در مقابل تمام سختی ها ایستاد همانطور که شعرها خوانده می شود کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به ویژگی ها بی نظیر شهید رئیسی توضیح داد: بزرگترین تهمت به شهید گفته شد این بود که گفتند شهید رئیسی ۶ کلاس سواد دارد برای اثبات این مورد باید گفت کمتر کسی توان دریافت نمره 20 در دفاعیه دکتر از استاد محقق داماد را دارد ولی این مورد را شهید رئیسی انجام داد.


حجت الاسلام محسنی اضافه کرد: آیت‌ الله رئیسی هیچ ترسی از وقایع آینده، استکبار، اجانب، قدرت‌های بزرگ و رئیس جمهور کشورهای مختلف نداشت چون می‌دانست وقایع در آینده به نفع جمهوری اسلامی ایران است.


وی خاطرنشان کرد: همچنین این شهید خدمت هیچ اندوهی از گذشته نداشت چون گذشته‌اش درخشان و در خدمت به خلق بود، او خوش بین بود و همیشه در فرمایشات خود امیدوار بوده و فردا را بهتر از امروز توصیف می‌کرد.


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شهید رئیسی توهين‌های ناروای نسبت به خود را پاسخ ندهند که مبادا جامعه دچار تنش یا دو قطبی شود. و تمام تلاشش نجات جامعه از بی عدالتی و فساد بود. در نهایت ایشان نیز چون شهید رجایی پاداش یک عمر بندگی را گرفت و روح بلندش اسمانی شد. و اما یادی کنیم از شخصیت کم نظیر دیگری که مراحل ترقی را با اخلاص و بندگی طی نمود.


حجت الاسلام محسنی اضافه کرد: همانطور که همه شاهد بودیم تمامی کشور ها حتی دشمنان انقلاب اسلامی برای شهادت شهید رئیسی پیام تسلیت ارسال کردن این نشان از ارزش های شهید رئیسی بود، شهید رئیسی برای تمام دنبا شناخته شده بود.


وی گفت: در مناظرات انتخاباتی سعی کنید کاندیدها رو بهتر بشناسید و اصلح ترین هارا انتخاب کنیم و ما باید شخصی را پیدا کنیم که در راستای هدف شهید رئیسی به مردم خدمت کند.


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: امروز وظیفه ما خیلی سنگین است انتخاباتی که درپیش رو داریم سرنوشت کشور را تعیین می کند با تحقیق و اگاهی با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنیم.

 

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • بانوان در ماجرای کربلا نقش مهمی داشتند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده به‌اضافه سه