افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 211
  • بازدید: 60
  • 1403/03/30 - 06:54:13

افتتاحیه طرح نو جوانه های صالحین در سرعین اجرا شد

افتتاحیه طرح نو جوانه های صالحین در سرعین اجرا شد

افتتاحیه طرح نو جوانه های صالحین باحضور مجریان و ارکان تربیتی صالحین در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، ظهر روز سه شنبه افتتاحیه طرح نو جوانه های صالحین باحضور مجریان و ارکان تربیتی صالحین در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرعین در این مراسم ضمن تاکید حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات هشتم تیرماه گفت: آینده کشور را همین جوانان می سازند و دشمن از همین حضور های آگاهانه جوانان در تمامی صحنه های تاریخ ساز انقلاب بیم دارد.


وی افزود: برای اوقات فراغت نوجوانان شهرستان باید تدابیر ویژه ای تبعین شود از جمله بازی های ورزشی و فکری و مهمتر از همه این موارد در مقابل آ آسیب های اجتماعی که در تمامی مراحل زندگی جوانان تاثیر گذار است. 


طاهر عزت خواه مشاور و روانشناس خانواده در ادامه مراسم افزود نوجوانان در برهه حساس زندگی قرار دارند و هر چیزی که به خورد جوانان و نوجوانان داده شود در اینده آنها تاثیر گذار است.


وی از مسئولین و خانواده خواست و مطرح کرد: در مسائل تربیتی و دینی نوجوانان دقت و بررسی بیشتر انجام شود چون اینده کشور و هر شهری با همین جوانان ساخته می شود.


مشاور خانواده ادامه داد و گفت: سعی کنیم شخصیت نوجوانان را حفظ کنیم در مراسمات و زندگی شخصی به نوجوانان توجه ویژه ای شود.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • افتتاحیه طرح نو جوانه های صالحین در سرعین اجرا شد

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت به‌اضافه شش