افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 217
  • بازدید: 30
  • 1403/03/30 - 12:48:19

عضو دفتر ریاست وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد:

سرمایه گذاری در شاخص های فرهنگی گامی کلیدی است

سرمایه گذاری در شاخص های فرهنگی گامی کلیدی است

عضو دفتر ریاست وزارت آموزش و پرورش در جلسه با مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین مطرح کرد: سرمایه گذاری در ارتقا شاخص های فرهنگی گامی کلیدی در توسعه همه جانبه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، نظری ظهر امروز در جلسه ای با مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین مطرح کرد: سرمایه گذاری در ارتقا شاخص های فرهنگی گامی کلیدی در توسعه همه جانبه است.

وی در این دیدار با تأکید بر اینکه فرهنگ پایه و اساس رفتار های انسانی را شکل می دهد؛ افزود: افزایش بودجه فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین بستر انسان سازی نقش بسزایی در توسعه همه جانبه کشور دارد.


عضو دفتر ریاست وزارت آموزش و پرورش همچنین سرمایه گذاری بر روی استعداد های ملی را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: استعداد های را پیدا و شناسایی شود و با تلاش و تمرکز بیشتر سرمایه گذاری های لازم برای این استعداد ارزشمند صورت گیرد.


سجاد گلی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین نیز برنامه ریزی های مقطعی و کوتاه مدت را آسیب اصلی آموزش و پرورش دانست و گفت: اگر برنامه ریزی ها بصورت تخصصی و بلند مدت و ذیل ساحت های شش گانه سند ملی تحول بنیادین انجام شود؛ بازدهی حداکثری آموزش و پرورش رقم خواهد خورد.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • سرمایه گذاری در شاخص های فرهنگی گامی کلیدی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ویک منهای نه