افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

یک استاد دانشگاه:

انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کند

انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کند

استاد دانشگاه سرعینی گفت: انتخابات مسئله خیلی مهمی برای یک کشور است زیرا سرنوشت کشور را تعیین می کند.

بهنام اسدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، با اشاره به آیه ای از قران کریم که در سوره رعد آیه 11 خداوند بزرگ می فرمایید، افزود: خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهید مگر اینکه آنها تغییراتی در خود ایجاد کنند.

وی گفت: مسئله مهمی در مقابل مردم ماست، انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت کشور را تعیین می کند، انتخابات یعنی سپردن کشور به یک شخص یا مجموعه ای برای مدیریت و نگهداری آن کشور است.

استاد دانشگاه سرعینی مطرح کرد: شرکت در انتخابات یک مسئله صرف سیاسی نیست، بلکه یک مسئله اجتماعی و یک تکلیف شرعی است که به وسیله آن می‌توان آینده کشور را با وضع قوانین خوب ساخت چهل و پنج سال شور و شعور انتخاباتی، ریشه در مسئولیت‌پذیری دینی مردم ولایی ایران داشته و عامل اقتدار در برابر دشمنان و زمینه‌ساز مطالبه‌گری حقوق مردم بوده و تکلیف خدمتگزاران را سنگین‌تر می‌کند.

اسدی گفت: دشمنان کشور بیکار ننشسته است و بر علیه ایران و انتخابات لجن پراکنی می کنند و در داخل هم افرادی هستند که حرف های دشمن را به قصد افسرده کردن مردم تکرار و یا انتشار می دهند.


وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران محصول فداکاری و جانفشانی‌های مردم است و مردم در طول مبارزات انقلاب اسلامی یکی از ارکان اصلی مبارزات محسوب می‌شدند و حضور آنان در صحنه و آمادگی برای برپایی حکومت اسلامی بسیار مهم و ارزشمند بوده است، امروز نیز حضور این مردمان پاک‌دست و فداکار پای صندوق‌های رأی، اقتداری را رقم خواهد زد که هیچ دشمنی بیش از پیش اجازه دست‌اندازی به آن را نداشته باشد.


استاد دانشگاه سرعینی در پایان سخنان خود مطرح کرد: انتخابات، نمونه بارز همکاری در نیکوکاری و تقوی است؛ کشوری که در برابر تجاوزات سال‌های مختلف دشمن، هزاران شهید را تقدیم کرده است، افراد آن کشور باید با همکاری و انتخابا آگاهانه رئیس جمهور مناسبی را انتخاب کنند تا ادامه دهنده راه شهید رئیسی و حامی خون شهیدان و مدافع حقوق کشور و مردم باشند و در صورت شرکت نکردن در انتخابات، زمینه تسلط دشمنان و خیانت به مردم و نظام دینی حاکم فراهم می‌شود.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک منهای پنج