افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 223
  • بازدید: 41
  • 1403/03/31 - 23:03:29

فرمانده سپاه شهرستان سرعین:

شهید چمران بهترین الگوی اساتید است

شهید چمران بهترین الگوی اساتید است

فرمانده سپاه شهرستان سرعین گفت: شهید چمران بهترین الگوی اساتید بسیجی و انقلابی است و هر کسی میخواهد در دنیا و آخرت پیروز شود این شهید بزرگوار رو الگوی اصلی خود قرار دهد.

 شاپور حسن زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران و شهدای علمی کشور گفت: ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران است که با درخواست اساتید بسیجی و تاکید مقام معظم رهبری و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز ملی اساتید بسیجی نامگذاری شده است. 
 
وی افزود : شهید چمران در تخصص خود جزو نفرات اول دانشگاه برکلی آمریکا بود و درخواست همکاری از سوی ناسا را رد کرد و خود را وقف خدمت به مسلمانان لبنان کرد و بعد از انقلاب هم در کشور حاضر شد و به عنوان یک رزمنده، یک مجاهد فی سبیل الله در عرصه‌های دفاعی و نظامی حضور یافت و گروه جنگ‌های نامنظم را تشکیل داد و در نهایت شهید شد و خود را فدای آرمان‌های اسلام کرد و وی در واقع به نوعی استاد و الگوی، سنت و تجدد بود. 
 
فرمانده سپاه شهرستان سرعین گفت: شهید چمران بهترین الگوی اساتید بسیجی و انقلابی است و هر کسی میخواهد در دنیا و اخرت پیروز شود این شهید بزرگوار رو الگوی اصلی خود قرار دهد.  
 
 
حسن زاده افزود: صرف گرامیداشت نام و یاد شهدا نمی‌تواند در این مسیر کافی باشد بلکه ضرورت دارد تأثیرگذاری فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را در ابعاد مختلف زندگی خود به عینه مشاهده کنیم. 
 
وی تصریح کرد: ما باید به معنای واقعی مرام و مقصد شهدا را با درک حقیقی از واقعیت‌ها پیدا کرده و در این مسیر گام برداریم تا زمینه برای اعتلای نظام اسلامی و ارزش‌های آن فراهم آید. 
فرمانده سپاه سرعین گفت: این شهدا در عین مظلومیت و گمنامی در سنگر آموزش در پادگان‌ها حاضر شده و برای سربازان و رزمندگان مهارت‌های مورد نظر را انتقال می‌دادند. 
 
حسن زاده اظهار داشت: همه این افتخارآفرینی‌ها و خلق عزت و عظمت را مرهون شهدایی هستیم که بی‌ادعا در عرصه دفاع از انقلاب حاضر شده و کید دشمنان را با قوت و قدرت خنثی کردند. 
 
وی در پایان سخنان در خصوص انتخابات گفت: ملت ایران مدیون شهدای انقلاب است و در جهت پاسداری از خون شهدا با حضور و انتخاب اگاهانه از خون های ریخته شده شهدای عزیزیمان در انتخابات شرکت کنیم و امثال هم مثل سنوات گذشته دشمنان ایران و انقلاب را ناامید و مایوس کنیم.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • شهید چمران بهترین الگوی اساتید است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده به‌اضافه چهار