افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 224
  • بازدید: 30
  • 1403/03/31 - 23:06:13

رییس گروه توسعه آبزیان شیلات اردبیل:

سرعین ظرفیت بالایی در پرورش ماهیان سردآبی را دارد

سرعین ظرفیت بالایی در پرورش ماهیان سردآبی را دارد

رئیس گروه توسعه آبزیان اداره کل شیلات استان اردبیل گفت: شهرستان سرعین ظرفیت بالایی در تکثیرو پرورش ماهیان سردآبی را دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از خبرگزاری مهر، احمد محمدی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از مزارع پرورش ماهی شهرستان سرعین اظهار کرد: آبزی پروری در شهرستان سرعین ظرفیت های بالایی دارد و نباید به دلایل واهی این مزارع به تعطیلی کشیده شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه بررسی‌های انجام شده شهرستان سرعین دارای ظرفیت بالایی برای تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی است و در آینده نه‌ چندان دور می‌تواند به ‌عنوان یکی از قطب های تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی کشور مطرح شود.

رئیس گروه توسعه آبزیان اداره کل شیلات استان اردبیل افزود: با وجود منابع آبی پایدار و شرایط اقلیمی بسیار مساعد این شهرستان در خصوص تکثیر قزل آلای رنگین کمان در صورت برنامه ریزی صحیح و جذب سرمایه‌گذار می توان شرایطی را فراهم کرد تا این شهرستان علاوه بر تامین نیاز استان زمینه توسعه و اشتغال پایدار را فراهم سازد.

محمدی از ارزیابی مشکلات و چالش های واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان خبر داد و گفت: در این خصوص کارشناسان این اداره کل با بررسی مسائل و مشکلات، نسبت به رفع آنها تصمیم گیری و راهکار های لازم ارائه خواهند کرد.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • سرعین ظرفیت بالایی در پرورش ماهیان سردآبی را دارد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت به‌اضافه پنج