افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

نماز جمعه شهرستان سرعین:

از تهمت زدن به جد خودداری کنیم

از تهمت زدن به جد خودداری کنیم

امام جمعه موقت شهرستان سرعین گفت: از تهمت زدن به جد خودداری کنیم، در جریان زندگی روزمره ی خود گاهی با رفتاری مواجه می شویم که کاری را به ما نسبت می دهندکه به این نسبت دروغ، تهمت گفته می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر نصیری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مصلای نماز جمعه شهرستان سرعین برگزار شد، گفت: در جریان زندگی روزمره ی خود گاهی با رفتاری مواجه می شویم که کاری را به ما نسبت می دهند، در حالی که هرگز ما آن کار را انجام نداده ایم. به این نسبت دروغ، تهمت گفته می شود، تهمت زدن گناه و مشکلات فراوانی دارد و در حال حاظر در ایام انتخابات این مورد پررنگتر است.


وی گفت: کسانی بودند که به شهدای خدمت تهمت زده بودند و بعد از شهادت مشخص شد و بعضی از این افراد برای طلب حلالیت امده بودند


امام جمعه موقت سرعین مطرح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی ازجمله نهاد‌هایی است که در چنین روزی در سال ۱۳۶۰ ه.ش به فرمان حضرت امام (ره) با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخص های اعتقادی، بنیاد نهاده شد و اگر این تبلیغات نبود مشخص نمی شد از دین چه چیزی باقی مانده است.


نصیری افزود : با اشاره به هفته موارد مخدر مطرح کرد: از سی ام تا شش تیرماه توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به نام روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است. هدف از این نامگذاری ابراز عزم سیاسی ملت‌ها در امر مبارزه با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، کنترل آن و انجام اقدامات بین‌المللی در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر است.


وی گفت: در خصوص خطرات موارد مخدر افزود: والدین وظیفه دارد در کنترل و مدیریت کودکان به جد پیگیر باشند و والدین به دوستان و هم نشین های فرزندان خود دقت بیشتری داشته باشند.

مواد مخدر خانمان سوز است و هر روز هر بیشتر می شود و اگر ما این معضل را کنترل و مدیریت نکنیم هر روز این مورد خانمان ساز در جامعه بیشتر سترش می یابد.


 امام جمعه موقت سرعین مطرح کرد: با اشاره به سرنوشت زندگی ساز انتخابات افزود: انتخاب ما باید با آگاهی و تفکر عمیق باشد انتخابات یعنی این که سرنوشت کشور را سپردن به فردی که می تواند سرنوشت کشور را تعیین کند اگر در انتخابات با حضور پررنگ و آگاهی کافی شرکت کنیم دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس می‌کنیم.



انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • از تهمت زدن به جد خودداری کنیم

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفده به‌اضافه پنج