افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

آناهیتا ابراهیمی جوانترین مجری سرعینی

آناهیتا ابراهیمی جوانترین مجری سرعینی

مجری سرعینی در شهرستان سرعین به دنیا آمده است و علاقه زیادی به مجری گری دارد که حدود 2 ساله در این زمینه بصورت رسمی فعالیت می کنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  آناهیتا ابراهیمی جوانترین مجری سرعینی که در شهرستان سرعین به دنیا آمده و محبوبیت خوبی بین اهالی و مسئولین شهرستانی جذب کرده است.

وی گفت: ۱۴ سالمه و حدود ۲ساله در زمینه مجری گری و برنامه های شهرستانی اجرا می کنم.

مجری جوان سرعینی افزود: از بچگی به سخنوری علاقه داشتم و در مراسمات مدرسه دکلمه میخوندم و یا مجری برنامه می شدم.

ابراهیمی توضیح داد: ۲سال پیش پدر و مادرم با دیدن علاقه و استعدادم در این حیطه من رو در دوره های فن بیان و سخنوری اساتید بنام استان و کشوری ثبت نام کردن با عنایت خدا و با تشویق و حمایت پدرم و مادرم و البته علاقه شدید خودم این مسیر رو انتخاب کردم و خیلی خوشحالم که توانایی رسیدن به آرزوهام رو دارم.

وی ادامه داد: در اولین سالی که به طور جدی اجرا رو شروع کردم مدیر و معاون پرورشی مدرسمون خیلی تشویقم میکرد کم کم با حضور مسئولین آموزش و پرورش مدیر و معاونین گرانقدر در برنامه های مدرسه با حمایت گرمشون مسیر حرکت را برایم  هموار کردو رفته رفته در برنامه های شهرستانی هم اجرا کردم و تجربه های زیادی بدست آوردم.

مجری سرعینی اظهار داشت: مسئولین شهرستان سرعین از جمله امام جمعه، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش با حمایت های که برای ادامه میسر همیشه همراه و حامی من بودند و به همین دلیل باعث می شد که بیشتر به فکر ارتقاء کارم باشم.

وی تصریح کرد: هدفی که من از اجرا داشتم و چیزی که باعث شد از کارم خیلی بیشتر لذت ببرم اول  ارتباط با مردم و دوم تاثیر گذار بودن بود.

مجری سرعینی با اشاره به سختی های کارش گفت:  هرکاری سختی های خودش رو دارد سختی های مجری گری خیلی حساس است مثلا اگر نتوانیم منظورمون رو واضح بیان کنیم باعث سوء تفاهم هایی میشود که جبران آن خسارات ها دارد.

ابراهیمی در ادامه با شعری بیان کرد: (در ره منزل لیلی که خطر هاست درآن / شرط اول قدم آن است که مجنون باشی) از آن جایی که من اجرا رو خیلی دوست دارم اینچنین ریسک هایی رو میپذیرم و با علاقه و انگیزه بیشتر راهم رو ادامه میدم و امیدوارم با عنایت خدا رحمان، حمایت ها و تشویق خانواده و مسئولین خدوم شهرستان سرعین  بتوانم در این مسیر به جایگاهی شایسته و مدنظرم برسم . 


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • آناهیتا ابراهیمی جوانترین مجری سرعینی

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ودو به‌اضافه یک