افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

شنبه 31 شهریور 1403

یادداشت؛

از خدا بترسید و مایه آبرو باشید

از خدا بترسید و مایه آبرو باشید

دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سرعین، در یادداشتی فرارسیدن میلاد با سعادت امام هادی (ع) را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت الاسلام و المسلمین سید اکبر مهدوی در یادداشتی فرارسیدن ولادت با سعادت امام هادی (ع) را تبریک گفت. متن کامل یادداشت به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم 
ولادت با سعادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت را خدمت تمام شیعیان جهان تبریک عرض می کنم ان شاءالله حضرت دست گیر همه مان باشد.

روایت داریم.

 از امام هادی علیه السلام که می فرماید: لِشیعَتِهِ : اِتَّقُوا اللّه َ و کُونُوا زَینا و لا تَکُونوا شَینا، جُرُّوا إلَینا کُلَّ مَوَدَّةٍ، وَ ادفَعُوا عَنّا کُلَّ قَبِیحٍ.


حضرت به شیعیان خود فرمود: از خدا بترسید و مایه آبرو باشید نه مایه بدنامی. محبّت‌ها را به سوی ما جلب کنید و هرگونه زشتی را از ما دور سازید.

ما شیعیان باید به فرموده امامان خود عمل کنیم در در انجام محرمات از خداوند بترسیم که انجام محرمات ما باعث بد نامی می‌شود از چه قدر شیعیان در انجام واجبات مقید باشند آبرو برای اهل البیت علیهم السلام هستند.

 در این روز که سالروز ولادت امام هادی علیه السلام هست قول دهیم که تمام تلاش خود را برای جلب مردم به سوی اهل البیت باشیم تا خدای نکرده با رفتارمان غیر شیعیان را از اهل البیت علیهم السلام دور نسازیم. می‌توانیم این درس رو از این سخن گهر بار امام دریافت کنیم که الان در زمان حساس قرار داریم که کشورمان برای یک انتخابات مهم آماده می‌شود که تمام دشمنان داخلی و خارجی چشم به عدم مشارکت دوختند ما با رای دادن به فرد اصلح برای کشورمان آبرو به ارمغان بیاوریم.

انشاءالله امام هادی علیه السلام در تمام مراحل زندگی همراهمان باشد.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • از خدا بترسید و مایه آبرو باشید

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده به‌اضافه چهار