افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 233
  • بازدید: 37
  • 1403/04/03 - 06:55:59

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین:

مشارکت در انتخابات تکلیف شرعی و مسئولیت اجتماعی است

مشارکت در انتخابات تکلیف شرعی و مسئولیت اجتماعی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین گفت: مشارکت در انتخابات علاوه بر تکلیف سیاسی و اجتماعی که شرکت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت محسوب می‌شود، نگاه دیگری نیز به این رویداد مهم وجود دارد و آن تکلیفی شرعی و اعتقادی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرعین سجاد گلی در جلسه جهاد تبیین که با محوریت مشارکت در انتخابات و با حضور مدیران مدارس در سالن همایش مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان برکزار شد؛ اظهار کرد:مشارکت در انتخابات علاوه بر تکلیف سیاسی و اجتماعی که شرکت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت محسوب می‌شود، نگاه دیگری نیز به این رویداد مهم وجود دارد و آن تکلیفی شرعی و اعتقادی است.


وی در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش مهم ترین و محوری ترین تریبون اجتماعی در موضوع جهاد تبیین است؛ تصریح کرد: این نهاد به دلیل دارا بودن بیشترین سطح تماس با نیروی انسانی فعال جامعه نقش بسزایی در تبیین و تعمین ارزش های اسلامی و اجتماعی دارد.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین افزود: تمامی مدیران مدارس از ظرفیت مدارس  تحت عنوان مدرسه کانون تربیتی محله در جلب مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کنند.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • مشارکت در انتخابات تکلیف شرعی و مسئولیت اجتماعی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه منهای سه