افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 235
  • بازدید: 40
  • 1403/04/03 - 19:59:40

فرماندار شهرستان سرعین:

مشارکت بالای مردم در انتخابات نماد اقتدار ملی است

مشارکت بالای مردم در انتخابات نماد اقتدار ملی است

فرماندار شهرستان سرعین گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات نماد اقتدار ملی است و دشمنان را مأیوس و نقشه‌های شومشان را با شکست مواجه می‌کند.

باقرباقرزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، اظهار کرد: در شهرستان سرعین تمامی فرآیندهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری طبق تقویم و زمانبندی ستاد انتخابات کشور پیش می‌رود.

وی گفت: جمعیت شهرستان سرعین براساس آخرین سرشماری ۱۸ هزار و ۲۰۰ نفر است که از این تعداد ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر افراد واجد شرایط رأی دادن و ۱۴۸ نفر هم رأی اولی هستند.

فرماندار شهرستان سرعین با اشاره به اینکه ۳۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان سرعین پیش‌بینی‌شده است افزود: ۶ مورد از صندوق‌های شهرستان شهری و ۲۶ مورد صندوق روستایی برای شهرستان در نظر گرفته شده است و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی، بازرس و نظارت در امر برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

باقرزاده مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور را مردمی بودن عنوان کرده و گفت: ایشان عمر و زندگی خود را شبانه روزی وقف به مردم کرده بود و وظیفه ما هم این که در هشتم تیر ماه رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که ادامه دهنده شهید رئیسی باشد.


وی افزود: رهبر معظم انقلاب در تحقق این حماسه یعنی حماسه انتخابات روی دو شرط مشارکت بالا و انتخاب خوب بسیار تأکید دارند و بارها و بارها بیان فرموده‌اند.


وی یکی دیگر از برکات حضور در انتخابات را ایجاد امنیت برای کشور دانست و افزود: حضور در انتخابات و مشارکت گسترده نشان دهنده وحدت ملی است و به فرموده رهبر انقلاب یکی از چیزهایی که در ایجاد قوت کشور مهم هست و مؤثر است و کشور را قوی می‌کند اتحاد ملی است.


وی ادامه داد: مردمانی غیور که هربار فتنه های دشمنان قسم خورده‌ این کشور را نقش برآب کرده اند. دشمنان قسم خورده ای که نمی‌دانند این درخت سترگ در اعماق وجود تک تک مردان و زنان ما ریشه کرده است و این بادهای موسمی نمی تواند لرزشی در اراده آنان ایجاد کند.


فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات نماد اقتدار ملی است، خاطرنشان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات نماد اقتدار ملی است و دشمنان را مأیوس و نقشه‌های شومشان را با شکست مواجه می‌کند.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • مشارکت بالای مردم در انتخابات نماد اقتدار ملی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی به‌اضافه چهار