افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

عید غدیر تجدید میثاق مجدد با پروردگار است

عید غدیر تجدید میثاق مجدد با پروردگار است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ضمن تبریک عید غدیرخم و هفته قوه قضایه گفت: عید غدیر خم عهد و میثاق مجدد تمامی مسلمانان با پروردگار عالم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، سردار غلامحسین محمدی اصل در همایش جهاد تبیین انتخابات ریاست جمهوری که روز ۴ تیرماه در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرعین برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر خم و هفته قوه قضاییه گفت: عید غدیر خم عهد و میثاق مجدد تمامی مسلمانان با پروردگار عالم است.

وی گفت: نعمت‌های خداوند بی‌نهایت است و ما باید شاکر تک‌تک نعمت‌های خداوند باشیم و اگر کسی قدردان نعمت‌های خداوند نباشد خداوند نعمت‌های خود را پس می‌گیرد.

 
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ضمن گرامی داشت یا و خاطره شهدای خدمت مطرح کرد: ویژگی‌های شهید رئیسی فراوان است که نمی‌شود در یک سخنرانی و جلسات کوتاه بیان شود؛ اما باید گفت شهید رئیسی خداباور بود و در ایام مناظرات همه شاهد بودیم در مقابل تمام تهمت‌ها و بی‌احترامی‌ها سکوت کرد، درصورتی‌که به‌تمامی موارد موجود نامزدها و خانواده‌های آنها در قوه قضاییه آگاه بود و می‌توانست با سند و پرونده مشخص موارد رو مطرح کند؛ ولی این کارو نکرد و فقط از اقدامات خود برای کشور و مردم توضیح داد.

سردار محمدی اصل با اشاره به جنگ با افتخار ۸ سال دفاع مقدس افزود: جنگ ما فقط با عراق نبود با چندین کشور در حال جنگ بودیم که در آن زمان حتی سیم‌خاردار هم نداشتیم؛ ولی امروزه به برکت نظام و خون شهدا، جمهوری اسلامی توانمندی‌های زیادی کسب کرده است.
 
وی گفت: شهید رئیسی تمام مشکلات مردم را از نزدیک و حضوری لمس می‌کرد، این کار در دنیا بی بدلیل است و تمام سفرها با پیگیری دقیق به سرانجام می‌رسید.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهید ذوب در ولایت بود و مثل یک سرباز مجری فرامین رهبری در اعتلای کشور بود، گفت: رئیس‌جمهور جدید نیز باید با تداوم راه شهید رئیسی یاور محرومان بوده و در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی شبانه‌روز تلاش کند؛ چراکه تنها راه رستگاری و پیشرفت کشور در گرو اطاعت از ولایت‌فقیه است.

 
سردار محمدی اصل با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در کار جهادی زبانزد خاص و عام بود گفت: آیت‌الله رئیسی همچون شهید رجایی که مدت کوتاهی رئیس‌جمهور کشور بود منشأ خیروبرکت شد.

 
وی خیانت‌های بنی‌صدر را متذکر شد و گفت: در اوایل انقلاب که خبری از رسانه‌های پرمخاطب و جهاد تبیین و فضای نقد و بررسی نبود، بنی‌صدر با سوءاستفاده از شرایط موجود بیشترین آرای مردمی را به خود اختصاص داد؛ ولی با خیانت‌های خود به مردم ضربات جبران‌ناپذیری به بدنه کشور که وارد جنگ نابرابر شده بود وارد کرد.
 
 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به رئیس‌جمهور آینده نیز اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور جدید برای تداوم راه شهدای خدمت باید عبور از تحریم سرلوحه امور خود قرار دهد تا با مبارزه با استکبار ضمن قدرت‌افزایی کشور را در میادین جهانی عزتمند کند.

 
سردار محمدی اصل با بیان اینکه شرکت در انتخابات همانند دفاع مقدس است، گفت: شرکت در انتخابات مانند نمازهای یومیه برای همه واجب است. همان‌گونه که نماز پایه و ستون دین است شرکت در انتخابات نیز واجب عینی است تا اقتدار ایران به نمایش گذاشته شود.

 
وی با بیان اینکه مردم در روز انتخابات ضمن اهدای آرای خود به سربلندی ایران کمک می‌کنند گفت: مردم با انتخاب اصلح شخصی را به ریاست‌جمهوری انتخاب کنند که سرباز ولایت باشد و با تداوم روش و منش رئیس‌جمهور شهید زمینه‌ساز رشد و پیشرفت کشور و تعالی ایرانیان شود.

 
انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • عید غدیر تجدید میثاق مجدد با پروردگار است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه به‌اضافه شش