افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

نمازجمعه شهرستان سرعین:

هر روز باید به یاد امام زمان(عج) باشیم

هر روز باید به یاد امام زمان(عج) باشیم

امام‌جمعه موقت شهرستان سرعین گفت: هرکسی بدون شناخت امام‌زمان خود از دنیا برود به مرگ جاهلیت از دنیا رفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج مهدی ستوده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مصلای نمازجمعه شهرستان سرعین برگزار شد، گفت: باید در پیروی از ائمه معصومین استقامت داشته باشیم. امام‌زمان (عج) را تنها در نیمه شعبان و صبح‌های جمعه یاد نکنیم؛ بلکه در طول هفته و هر روز یاد امام‌زمان (عج) باشیم و هرکسی بدون شناخت امام‌زمان خود از دنیا برود به مرگ جاهلیت از دنیا رفته است.
 

 وی با اشاره به ماه محرم‌الحرام گفت: مسئولین و اشخاص شاخص شهرستان باید در این زمینه بیشتر دقت کنند از جمله مراسمات طشت گذاری و سایر مراسمات، ماه محرم فقط گریه‌کردن نیست باید امام حسین و راه پاکشان را معرفی کنیم.


امام‌جمعه موقت شهرستان سرعین تصریح کرد: دشمنان اهل‌بیت (ع) با سوءاستفاده از برخی اقدامات انجام شده در مراسم عزاداری به خاندان عصمت و طهارت اهانت می‌کنند؛ لذا باید در عزاداری‌ها به‌گونه‌ای عمل شود که به دشمنان فرصت سوءاستفاده داده نشود.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستوده مطرح کرد: انتخابات امروز یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین حماسه حضور مردم است در این انتخاب بزرگ که یکی این ۴ نفر انتخاب می‌شود و در نهایت پیروز آخر مردم است.
 
 وی گفت: رئیس‌جمهور اولین نفر قوه مجریه است مردم و ملت آگاه ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات بااقتدار قوی رئیس‌جمهور اصلح را انتخاب می‌کنند.
 
 امام‌جمعه موقت شهرستان سرعین افزود: اهالی سرعین ولایت‌مدار است اجازه ندهید پول و مادیات دنیای شمارا از راه شهدا و ولایت‌مداری دور کند.
 افزود: مراسمات ماه محرم را به‌صورت باشکوه برگزار کنیم اجازه ندهیم شعرها و سخنرانی‌ها دور از شأن اهل‌بیت و یاران باوفایش باشد.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستوده در پایان سخنان خطبه های این هفته نماز جمعه در خصوص روز صنعت و معدن اظهارداشتن: مسئولین باید درآمدهای سرعین را مدیریت کنند و فقط به‌عنوان منبع درآمد استان در نظر گرفته نشود و درآمدهای موجود از این شهرستان در جهت رونق گردشگری و سایر نیازهایی شهرستان هزینه شود.
 
 
انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • هر روز باید به یاد امام زمان(عج) باشیم

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهفت منهای هشت