افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 265
  • بازدید: 40
  • 1403/04/09 - 21:47:20

فرمانده سپاه شهرستان سرعین:

پیام تشکر فرمانده سپاه سرعین در پی حضور حماسی مردم در انتخابات

پیام تشکر فرمانده سپاه سرعین در پی حضور حماسی مردم در انتخابات

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرعین با صدور پیامی از حضور آگاهانه و نمایش اقتدار مردم این شهرستان و روستا های تابعه در انتخابات قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، شاپور حسن زاده از حضور حماسی مردم شهرستان سرعین در انتخابات تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
به فضل الهی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور چشمگیر مردم عزیز ایران اسلامی برگزار شد و مایه بسی خرسندی، خوشبختی و سرافرازی است که اهالی شهرستان سرعین بار دیگر حماسه آفریدند.

ایرانیِ مؤمن و غیور در انتخابات، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه‌ی متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، با زیبایی و چیره‌دستی هرچه تمام‌تر به تصویر کشید و کشور خود و منافع ملی خود و آینده‌ی پُرتلاش و امیدوارانه‌ی خود را بیمه کرد.


اینجانب، ضمن تبریک به رهبر انقلاب از آحادِ مردم، دست‌اندرکارانِ ستاد‌های انتخاباتی، نامزد‌های انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت، بازرسان، عواملِ زحمتکش نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیج و اصحاب رسانه، به جهت همکاری و تلاش در برگزاری انتخاباتِ سالم و تشکر و قدردانی می‌نمایم و سربلندی بیش از پیش ِ میهن اسلامی مان را، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه و رهنمود‌های مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله)، از درگاه خدای متعال خواستارم.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • پیام تشکر فرمانده سپاه سرعین در پی حضور حماسی مردم در انتخابات

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت منهای پنج