افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 282
  • بازدید: 27
  • 1403/04/13 - 22:04:30

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان سرعین:

مشارکت در انتخابات ضامن ثبات کشور است

مشارکت در انتخابات ضامن ثبات کشور است

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان سرعین گفت: مشارکت در انتخابات ضامن ثبات کشور است و برای هر شخصی وظیفه شرعی است در انتخابات شرکت کند.

 عباس میرزائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عرضه حضور و مشارکـت فعالانه مـردم در تعییـن سرنوشـت جامعه و فرصت سهیم بودن در آینده و ساختن کشوری قوی و آباد است.

 

 وی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات، قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

 

 رئیس دانشگاه آزاد شهرستان سرعین گفت: ما اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی شهرستان ضمن اعلام‌حضور فعال در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری و گزینش نامزدهای اصلح در ساعات اولیه رأی‌گیری، از آحاد مردم و هم‌وطنان عزیز و فهیم، خصوصاً اساتید، دانشجویان و جامعه دانشگاهی کشور و همچنین رأی اولی‌ها دعوت می‌کنیم تا با حضور گرم در پای صندوق‌های رأی و انجام فریضه جهاد تبیین به‌منظور همراه‌سازی چهره‌به‌چهره نزدیکان، دوستان و آشنایان به تعالی کشور، تعیین سرنوشت جامعه، اصلاح نابسامانی‌ها، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات و آرمان‌ها از مسیر کنشگری فعال در انتخابات مدد رسانده و نقش‌آفرینی نمایند.

 

 میرزائی مطرح کرد: در انتخاب دور دوم ریاست‌جمهوری دقت لازم داشته باشیم تا کشور را به دست فرد اصلح بسپاریم که خود مؤمن، انقلابی، دارای مواضع ضداستکباری و ادامه‌دهنده راه حضرت امام (ره)، شهید رئیسی و حقیقتاً انعکاس‌دهنده فضائل این ملت بزرگ باشد.

 

 به یاری پروردگار متعال با حضور و حماسه‌آفرینی شما عزیزان در پای صندوق‌های رأی، جمعه ۱۵ تیرماه مانند دور اول به روزی ماندگار و پر افتخار برای ملت ایران و مایه سرشکستگی و نومیدی برای دشمنان نظام اسلامی تبدیل خواهد شد. ان‌شاءالله.

 


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • مشارکت در انتخابات ضامن ثبات کشور است

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت به‌اضافه نه