افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 296
  • بازدید: 23
  • 1403/04/17 - 07:56:42

برای وطن؛

تقدیر فرماندار شهرستان سرعین از حضور مردم در انتخابات

تقدیر فرماندار شهرستان سرعین از حضور مردم در انتخابات

فرماندار شهرستان سرعین در پیامی از حضور مردم آگاه و بیدار در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، باقرباقرزاده از حضور حماسی و پرشور مردم انقلابی شهرستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.


         "بسم الله الرحمن الرحیم"

مردم ولایتمدار و خونگرم شهرستان سرعین بار دیگر با لبیک به منویات ولی امر مسلمین در یک عرصه مهم دیگر نقش آفرینی نموده و با مشارکت ۱۳۵ درصدی خود اینبار نیز با شور و نشاط وصف‌ناشدنی با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی ثابت کردند که در همه حال پشتیبان انقلاب و نظام و ولایت فقیه بوده‌اند و خواهند بود و در این میان حضور گردشگران و میهمانان از اقشار و اکناف مختلف در صف رأی گیری جلب توجه می‌کرد که نشانگر ارق و علاقه و تعصب مردم ایران اسلامی به نظام و انقلاب است.

با توجه به فرصت کم یک هفته‌ای و همت و تلاش خستگی ناپذیر عوامل محترم اجرایی، به لطف الهی  زمینه برای حضور مردمی فراهم گردید و شما مردم خونگرم و نجیب شهرستان سرعین همپا و همراه با سراسر کشور با حضور آگاهانه خود برگ زرینی دیگری در تاریخ وطن و شهرستان رقم زدید.


اینجانب لازم میدانم ضمن تبریک به جناب آقای دکتر پزشکیان و تقدیر، سپاسگذاری و تشکر از تمامی عوامل اجرایی اعم از هیئت محترم نظارت شورای نگهبان، هیئت محترم اجرایی، همکاران عزیز در ستاد انتخابات و فرمانداری و همچنین دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و تمامی دست‌اندرکاران دخیل در امور، از حضور با بصیرت شما مردم مؤمن و شریف در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی و سپاسگذاری نمایم و آرزومندم با تعامل و همدلی در کنار دیگر خدمتگزاران مردم در دولت آینده، شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان سرعین باشیم. انشاءالله.



انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • تقدیر فرماندار شهرستان سرعین از حضور مردم در انتخابات

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده به‌اضافه نه