افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 299
  • بازدید: 26
  • 1403/04/18 - 08:46:00

شهردار شهرستان سرعین:

پل کمربندی سرعین مهم‌ترین نیاز سرعین است

پل کمربندی سرعین مهم‌ترین نیاز سرعین است

شهردار شهرستان سرعین گفت: اجرای پل کمربندی سرعین یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته است

 صاحبعلی رام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، اظهار داشت:  فرصت مغتنمی است تا بدین‌وسیله از همه شهرداران و دهیاران و همچنین کارکنان خدوم و پرتلاش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، از زحمات شبانه‌روزی و خالصانه همکارانم در عرصه‌های مختلف شهرداری و مدیریت شهری تشکر کنم که با تمام توان در این نهاد مردمی برای خدمت به مردم و مناسب‌سازی محیط جهت کار و فعالیت آنان، در حال تلاش و فعالیت هستند.

 

 وی با اشاره به پل کمربندی گفت: این پروژه به‌عنوان پل خاص با ۲۱۰ متر طول عرشه و عرض ۲۶ متر، در ارتفاع ۲۸ متری در امتداد کمربندی سرعین در مدت‌زمان سه سال و در سه‌فاز عملیاتی، اجرا و تکمیل خواهد شد.

 

 شهردار سرعین افزود: پای‌کار آوردن قرارگاه خاتم برای عملیاتی نمودن پروژه، و با تلاش اعضای شورای شهر و شهرداری سرعین، پروژه پل بزرگ اتصال دودره به یکدیگر در راستای تکمیل رینگ کمربندی شهر گردشگری سرعین باهدف تعدیل ترافیک در هسته مرکزی این شهر گردشگرپذیر در حال انجام است.

 

 رام مطرح کرد: عملی‌شدن مطالبات چندین ساله شهروندان با اصلاح کانال آب خیابان سبلان آغاز شد و پس از گذشت چندین سال آب‌گرفتگی و وجود مشکلات زیاد که هنگام بارش باران برای اهالی، کسبه خیابان سبلان و کسبه بازار لاله به وجود می‌آمد با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اصلاح کانال آب خیابان مذکور آغاز شد و با اتمام این پروژه عمرانی نگرانی و مشکلات اهالی و کسبه این خیابان رفع خواهد شد.

 

 وی در خصوص نردبان بلندمرتبه آتش‌نشانی که ارزش این تجهیزات خریداری شده را ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: باتوجه‌به اینکه در شهر سرعین به‌عنوان کانون گردشگری کشور ساختمان‌های بلندمرتبه زیادی احداث شده، خرید این نردبان و دستگاه آتش‌نشانی بسیار ضروری بود که امیدواریم ارائه خدمات مطلوب را شاهد باشیم.



انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • پل کمربندی سرعین مهم‌ترین نیاز سرعین است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده منهای یک