افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 302
  • بازدید: 26
  • 1403/04/18 - 22:35:37

نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین:

محل دفن پسماند سرعین با حضور مسئولین بررسی شد

محل دفن پسماند سرعین با حضور مسئولین بررسی شد

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین گفت: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از نمایندگی حفاظت محیط زیست و مناطق محل دفن پسماند سرعین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در بازدید از نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین از نزدیک از امورات این نمایندگی آگاه و نیازمندی‌های آن را رصد کرده و راهکارهای اساسی در جهت پیشبرد اهداف محیط‌زیست بیان کردند. 

حسن قاسم پور در ادامه و در بازدید از محل دفن پسماند سرعین گفت: در بازدید از محل دفن پسماند  شهرستان سرعین گفت: در حال حاضر از محل دفن زباله سرعین در مسیر آلوارس به عنوان محل موقت تخلیه و بارگیری به محل دفن پسماند اردبیل استفاده می‌شود و فنس‌کشی پیرامون این مکان جهت جلوگیری از پراکنش زباله‌ها در حال تکمیل است.

وی افزود: شهرداری سرعین باید در راستای مدیریت جامع و اصولی پسماند، به بحث های تفکیک از مبدا، بازیافت و دفع اصولی به دلیل پتانسیل گردشگری و سیاحتی شهرستان سرعین اهمیت ویژه ای قائل باشد و اقدامات عملی لازم را هر چه سریعتر انجام دهد.    

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان به همراه رئیس نمایندگی سرعین از نزدیک با عشایر ارتفاعات آلوارس هم صحبت شده و با اشاره به نقش عشایر در محیط بانی از محیط زیست خواستار همراهی و همکاری بیشتر این اقشار با نمایندگی حفاظت محیط زیست سرعین شدند.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • محل دفن پسماند سرعین با حضور مسئولین بررسی شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار به‌اضافه ده