افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 310
  • بازدید: 30
  • 1403/04/20 - 22:43:08

رئیس اداره برق شهرستان سرعین:

سرعین بازده بسیار خوبی برای پنل‌های خورشیدی است

سرعین بازده بسیار خوبی برای پنل‌های خورشیدی است

رئیس اداره برق شهرستان سرعین گفت: سرعین بازده بسیار خوبی برای پنل‌های خورشیدی دارد و از اهالی خواست در این زمینه زمینه سرمایه گذاری کنند.

پرویز اخوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه  خبری تحلیلی «افق سرعین»،  از اهالی و مشترکین شهرستان برای سرمایه‌گذاری در بخش احداث نیروگاه خورشیدی خواست و با اشاره به چند مزیت مهم گفت: شهرستان سرعین از پتانسیل وجود ۱۸هزار مشترک که تعداد زیادی از آنها هتل‌آپارتمان، خانه و آپارتمان‌های مسکونی است.


وی گفت باتوجه‌به بازده بسیار خوب پنل‌های خورشیدی در سرعین که از دو عامل مؤثر ارتفاع از سطح دریا و دمای مناسب همچنین ظرفیت بالای ترانس و شبکه را دارا است می‌توان سرعین را به قطب نیروگاه خورشیدی در سطح استان تبدیل کرد.


مدیر برق سرعین افزود مطابق مشوق‌های وزارت نیرو در حمایت از انرژی‌های تجدیدپذیر شرکت‌های توزیع برق با عقد قرارداد ۲۰ساله و تضمین خرید هزینه صورت‌گرفته ۳ تا ۴ سال برگشت می‌شود.


اخوان گفت در حال حاضر با ۹ مشترک نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی احداث شده، قرارداد داریم و مبلغ کارکرد تولیدی را مطابق قرارداد دریافت می کنند.


وی طی آماری از تبدیل پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت سیار به پست دائم وجود ۴ فیدر ۲۰ کیلوولت تبدیل کامل شبکه مسی به کابل خودنگهداردرکل شهرستان اجرای معابر کمربندی سرعین ودهها پروژه طرح بهارستان و اصلاح و ساماندهی چندین روستا طی سال‌های اخیر خبر داد و گفت: مدیریت برق و کارکنان به‌صورت شبانه‌روزی در ارائه خدمات به مشترکین تلاش می‌کنند و مشترکین ازطریق تلفن ۱۲۱ یا سامانه می‌توانند هرگونه درخواست برقی خود را اعلام نمایند.


مدیر برق سرعین همچنین در قسمتی از سخنان خود از ریاست دادگستری شهرستان سرعین فرماندهی انتظامی شهرستان در همکاری دستور و کشف حدود ۵۰ دستگاه رمزارز غیرمجاز تشکر کرد.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • سرعین بازده بسیار خوبی برای پنل‌های خورشیدی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
ده منهای سه