افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 311
  • بازدید: 25
  • 1403/04/21 - 20:34:26

به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

همایش واجتماع مدافعان حریم خانواده در سرعین

همایش واجتماع مدافعان حریم خانواده در سرعین

همایش واجتماع مدافعان حریم خانواده در مزار شهدای گمنام شهرستان سرعین با حضور مسئولین و عموم مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، ظهر امروز اجتماع مدافعان حریم خانواده با شعار گوهرشاد، نماد غیرت حسینی و حیای زینبی در مزار شهدای گمنام شهرستان سرعین با حضور مسئولین و عموم مردم برگزار شد.

در جریان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین هادی پیری مسئول گروه جهادی انصارالمهدی (عج) در سخنانی با بیان اهمیت عفاف و حجاب در جامعه ،گفت : تاکید موکد اسلام به حفظ عفاف و حجاب فارغ از هرگونه جنسیت در جوامع بشری است. 

وی افزود: نهضت عاشورا و حوادثی که در آن فاصله زمانی رخ داد، تاکنون از زوایای بسیاری مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. یکی از نکات مورد توجه در این نهضت، تلاشی است که برای حفظ کرامت و حجاب بانوان اهل بیت(ع) صورت گرفته است. آنچه در این مقاله آمده است نگاهی به همین موضوع دارد. موضوعی قابل توجه که به مناسبت 28 رجب، روز حرکت امام حسین(ع) از مدینه به مکه و آغاز سفر تاریخی و جهادی آن بزرگوار، تقدیم خوانندگان محترم می کنیم.

سخنران این برنامه مطرح کرد: در میان اندیشمندان مسلمان و بزرگان معاصر، افرادی بوده و هستند که با نگاهی جامع و مانع به جامعه و مسائل مربوط به آن نگاه می کنند. ایشان تلاش می کنند با آراستن آموزه های دینی به آنچه علاقه و رغبت مردم را برمی انگیزد، رهنمودهای شریعت مقدس را در جامعه نهادینه کنند و یکی از این شخصیّتهای برجسته، رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله) است که با بصیرت خویش به جامعه ما بصیرت داده و با بینش خویش چنان بینشی به ملّت ایران بخشیده است که در همۀ عالم ستودنی است. همۀ شخصیّتهای ایرانی و غیر ایرانی که با ایشان دیدار و گفت وگو کرده اند به نگاه بلند و تحسین برانگیز ایشان اعتراف می کنند.


پیری در پایان سخنان خود گفت: ماه محرم است، ماهی که عشق و مردانگی و شرف، در عطش عشق به حسین (ع) معنا گرفت، امام حسین سردار پرشکوه و شکست ناپذیر روزگار، و قهرمان یارانی که در برابر ذلت و تحقیر سر فرود نیاورده بودند، به عصرها و نسلها درس جوانمردی و شرافت، و مرگ پر افتخار را در زیر سایه شمشیرها را داد.



انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • همایش واجتماع مدافعان حریم خانواده در سرعین

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهار به‌اضافه ده