افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

نماز جمعه شهرستان سرعین:

در سیاست باید تقوا رعایت شود

در سیاست باید تقوا رعایت شود

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: در سیاست باید تقوا رعایت شود سیاست نمی تواند بدون تقوا باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شیرعلیپور درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرعین که با حضور پرشور مردم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد، گفت: در تبلیغات رقابت های به صورت گسترده شکل می‌گیرد که کینه و کدورت بین اعضای تبلیغات پیش می آید تقوای سیاسی یعنی همین باید رقابت سالم انجام شود.


وی افزود: در خصوص حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: از تمامی زحمتکشان، مردم و مسئولین تشکر می‌کنم این عبادت مهم برای ما حساب می شود.

امام جمعه سرعین مطرح کرد: با اشاره به مهمترین پیام انتخابات مطرح کرد: این انتخابات نشان داد در سخت‌ترین شرایط سیاسی و اختصاصی جمعیت وفادار به صندوق رأی هستند که دشمن نتواند به صندوق ها طمع کند. 


 شیرعلیپور گفت: از تحریم دشمن میخواهد مردم را اذیت کند هرچقدر تعریف ها زیاد شود ضرر این تحریم ها به مردم زده می شود.

وی اظهار داشت: ینکه در انتخابات ۵۰ درصد شرکت کردند یعنی تعداد زیادی از مردم ایران مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند.


امام جمعه سرعین افزود: البته خیلی ها هم شاید شرایط حضور نداشتند مثلا بیمار بودن یا خارج از کشور حضور داشتند و اگر شرایط ممکن می شد شاید مشارکت بیشتر از این می شد.



شیرعلیپور گفت: هاست دشمن داخلی و خارجی در حال تبلیغات است و مشارکت حداکثری این تبلیغات را باطل کرد که با انتخابات صحیح رئیس جمهور ایران انتخاب شد و هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است.



وی در پایان سخنان خطبه های نماز جمعه این هفته یادآورشد: مردم، دشمن خیر خواه ما نیست مواظب تبلیغات و رسانه های دشمن باشیم، نظام امانت دار رأی مردم است و نظام ما این امانت داری را هم در الان و در گذشته رعایت کرده است.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • در سیاست باید تقوا رعایت شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست به‌اضافه ده