افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

رئیس شورای اسلامی شهر سرعین:

صف های طولانی نانوایی های سرعین چاره سازی شود

صف های طولانی نانوایی های سرعین چاره سازی شود

رئیس شورای شهرستان سرعین گفت: باتوجه‌به اینکه شهرستان سرعین یک شهر توریستی مهمان‌پذیر است نیاز است مسئولین برای حل مشکل کمبود نان این شهرستان چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، محمود زنده‌دل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای اخیر به دلیل کمبود آرد شاهد صف‌های طولانی اهالی شریف سرعین علی‌الخصوص مسافرین محترم و تعطیلی برخی نانوایان در سطح شهر سرعین هستیم که گردشگران ساعت‌های طولانی از مسافرت خود را در صف‌های نان می‌گذرانند که این امر باعث نارضایتی مسافرین و همشهریان شده است و این امر زیبنده شهر گردشگری سرعین نیست.

 وی افزود: توجه به اینکه در روزهای آتی شاهد افزایش سفر و پیک مسافر در شهر توریستی سرعین خواهیم بود؛ لذا از نمایندگان مردم شهر سرعین در مجلس شورای اسلامی، استاندار استان اردبیل، فرماندار شهرستان و مسئولین ذی‌ربط خواهشمندیم نسبت به حل مشکل آرد و نان عنایت ویژه داشته باشند چرا که اولین نیاز یک مسافر تأمین نان باکیفیت است.

 رئیس شورای اسلامی شهر سرعین تصریح کرد: در راستای تسهیل صدور مجوز نانوایی در شهرستان سرعین اعضای شورای اسلامی سرعین مصوب کرده‌اند در صورت حل مشکل آرد در این شهرستان محل نانوایی چندمنظوره به‌صورت رایگان در اختیار متقاضیان واجدالشرایط قرار گیرد.
انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • صف های طولانی نانوایی های سرعین چاره سازی شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دوازده به‌اضافه شش