افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 342
  • بازدید: 30
  • 1403/04/27 - 13:09:13

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرعین:

۳۴۶ نفر تحت پوشش بهزیستی سرعین است

۳۴۶ نفر تحت پوشش بهزیستی سرعین است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرعین گفت: تعداد کل خانواده‌های تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان سرعین ۳۴۶ نفر است که از این تعداد ۱۸۲ نفر خانم و ۱۶۴ نفر آقا هستند.

عسگر اسگندرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، اظهار داشت: تعداد کل خانواده‌های تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان سرعین ۳۴۶ نفر است که از این تعداد ۱۸۲ نفر خانم و ۱۶۴ نفر آقا است. ۲۱۶ نفر از این افراد در حوزه امور توان‌بخشی و ۸۶ نفر از این افراد در حوزه امور اجتماعی مستمری‌بگیر هستند و جمعاً سالیانه مبلغ ۴۴,۷۹۴,۰۵۸,۴۰ ریال در قالب مستمری به‌حساب ایشان واریز می‌شود.


 وی در خصوص کمک‌هایی که به جامعه ولی‌نعمتان می‌شود مطرح کرد: به‌صورت نقدی در قالب کمک‌هزینه‌های موردی و ضروری، هزینه‌های ایاب ذهاب، درمان، مناسب‌سازی منزل، سرویس و حمام، اروتز و پروتز، کمک‌هزینه ساخت مسکن کمک‌هزینه‌های تحصیلی و غیره انجام می‌شود.
 

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرعین گفت: کمک‌های غیرنقدی به‌صورت لوازم ضروری زندگی، معرفی‌نامه به ادارات و بانک‌ها جهت بهره‌مندی از سهمیه معلولین و وسایل توان‌بخشی، سمعک و باطری سمعک، ویلچر، عصا، واکر، تشک مواج، ساعت گویا، توالت‌فرنگی و وسایل بهداشتی مانند؛ پوشینه‌ای بزرگسال و خردسال، سوند و غیره است.


 اسگندرزاده در خصوص کمک‌های انجام شده اظهار داشت: مردم و خیرین عزیز از طریق اهدای کمک‌های غیرنقدی و نقدی خود مانند، مشارکت‌درساخت پروژه‌های مسکن، بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر، لوازم اساسی منزل، پوشاک و غیره در جهت رفع نیازمندی و کمک‌رسانی به جامعه هدف با سازمان بهزیستی همکاری دارند.
 
 وی در پایان سخنان خود افزود: در سال گذشته خیرین نقش بسزایی در کمک به اقشار نیازمند از جمله افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار داشتند و امیدوار هستیم باتوجه‌به مشکلات کنونی جامعه هدف از جمله تأمین تجهیزات توان‌بخشی، هزینه درمان و معیشتی همچنان شاهد حضور خیرین به‌عنوان بازوان توانمند در این اداره باشیم و مثل همیشه حمایت‌های خود را از جامعه دریغ نکنند.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • ۳۴۶ نفر تحت پوشش بهزیستی سرعین است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شش به‌اضافه چهار