افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 346
  • بازدید: 30
  • 1403/04/29 - 14:02:48

امام جمعه شهرستان سرعین:

تهمت‌زدن یکی از مصادیق بی‌تقوایی است

تهمت‌زدن یکی از مصادیق بی‌تقوایی است

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: انسان خانمان خود را با تهمت زدن نابود می کند و این گناه از آسمان بزرگتر شمرده شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،   حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیرعلی پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته که با حضور گسترده و باشکوه مردم برگزار شد گفت: تهمت زدن خانمان انسان را به آتش می کشد از گناه بزرگ دوری کنید.

 وی مطرح کرد: قبلاً این گناه زبانی بود؛ ولی امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی گناه قلمی هم نوشته می‌شود و کسی که تهمت کند مانند نمک در آب از بین می‌برد و چه گناه‌ها نوشته می‌شود.

 

  امام‌جمعه شهرستان سرعین افزود: در جامعه‌ای که تهمت‌زده شود بی‌اعتمادی و افت‌های زیادی در جامعه تزریق می‌شود و جامعه‌ای که تهمت رواج پیدا کند محبت و خوبی‌ها از بین می‌رود و جای برای زندگی‌کردن نیست.

  

 شیرعلی پور یادآور شد: انتخابات یک اتفاق نیست و یک فرایند است، انتخاب‌نکردن یعنی حق انتخاب خود را به دیگران می‌دهیم و نباید این انتخاب را به دیگران بسپاریم و با باید از حق انتخاب خود به جد استفاده کنیم.

  

 وی گفت: در قیامت از ما سؤال می‌شود که چگونه انتخابت کردیم به‌خاطر پول و وعده‌ها حق خود را از دست ندهیم و با تحقیق درست انتخاب شایسته باید انجام شود.

 

  امام‌جمعه سرعین افزود: برای انتخاب کاندید اصلح باید تحقیقات لازم را انجام دهیم برای انتخاب کاندید در حد خرید یخچال و سایر وسایل منزل تحقیق نمی‌کنیم که کسی نیست که قبول نداشته باشد یکی از نیازهای جامعه امید است که با افزایش امید اتحاد و همدلی در جامعه بیشتر می‌شود.

 

 شیرعلی پور گفت: رفتارهای رقابتی انتخابت تمام شد و کش دادن این جو رقابتی به ضرر کشور و جامعه است همه ما یکی هستیم و رئیس‌جمهور جدید اگر بتواند کارهای خوبی انجام دهد همه ما سود می‌بریم و اگر کارها ضعیف پیش برود همه ما ضرر می‌کنیم.

  

 وی در خصوص شهرستان سرعین اظهار داشت: مشکل و شلوغی نانوایی مشکل اصلی شهرستان است نان نیاز روزانه مردم است مسئولین با جدیت باید مسئله نان را حل کنند و این مشکل چندین ماه است که وجود دارد و قدیمی شده است و شهرستان سرعین در این ایام پرجمعیت‌ترین و شلوغ‌ترین شهرستان استان است و باید مشکلات این شهرستان در اولویت اصلی مسئولین قرار گیرد.

 

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • تهمت‌زدن یکی از مصادیق بی‌تقوایی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه به‌اضافه چهار