افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 347
  • بازدید: 27
  • 1403/04/29 - 14:14:59

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین:

رأی مجلس به وزرای توانمند و کارآمد است

رأی مجلس به وزرای توانمند و کارآمد است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای توانمند و کارآمد پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس رأی می‌آورند و هیچ مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از خبرگزاری مهر، صدیف بدری شامگاه پنجشنبه در مراسم عزاداران حسینی در سالن ولایت اردبیل، اظهار کرد: استان اردبیل پایتخت حسینیت و مهد پرورش علما، مداحان و شعرای حسینی ارزشمندی است که در عرصه ملی و بین‌المللی چهره تابناکی دارد.

وی با کلامی از نهج‌البلاغه تصریح کرد: خدمت به مردم از سوی مسئولان رضایت و همراهی آنها را به دنبال دارد و هر کس از این مسیر خدمت دور شود، حق و حقیقت را نادیده گرفته و زمینه هلاک خود را فراهم می‌آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به برگزاری باشکوه ۲ انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در ۲ مرحله متفاوت اشاره کرد و گفت: نقش محوری مردم در مشارکت بالای انتخابات تمام معادلات بیگانگان را به هم زده و دوستداران نظام اسلامی را از این مشارکت حداکثری خشنود کرد.

بدری افزود: در انتخابات مجلس که اواخر سال گذشته و اوایل امسال در ۲ مرحله برگزار شد شاهد رقابت کاندیداها و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بودیم که همچنان با پشتیبانی خود نمایندگان مجلس را دلگرمی و دل قوتی خاصی دادند.

وی به مشارکت مناسب مردم در ۲ مرحله انتخابات ریاست جمهوری در یک ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: این مشارکت حداکثری نیز نمود و نشانی از پشتیبانی محکم و قوی مردم از نظام است.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هیچ کس حق ندارد رأی مردم را به نام خود و یا حزب و گروهی تفسیر کند چرا که این رأی مردم و انتخاب رئیس جمهور توانمند نشان از آگاهی و بصیرت ملتی است که در این ۴۵ سال آبدیده شده است.

وی شخصیت رئیس جمهور منتخب را شخصیت علمی، مؤمن، متدین و سالم عنوان کرد و گفت: پزشکیان در سال‌های گذشته همکار ما در مجلس بوده و در مدت حضور در مجلس همواره سعی کرده تا برای دفاع از حق و حقوق مردم و منافع آنها ذره‌ای عقب‌نشینی نکند.

بدری اضافه کرد: ما آمادگی همکاری با دولت را داریم و قطعاً در انتخاب وزرا رئیس جمهور با وسعت نظر بیشتر عمل کرده و دست بسته وارد میدان نخواهد شد و ما نیز در مجلس برای رأی اعتماد به وزرای توانمند و کارآمد آمادگی کامل داریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل بیان کرد: دولت چهاردهم باید به دور از سیاست‌زدگی تنها به حل مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی مردم کمر همت ببندد و به استان‌های کمتر توسعه یافته نظیر اردبیل توجهی جدی داشته باشد.

وی در ادامه یادآور شد: رئیس جمهور منتخب قطعاً بدون رو در واستی با احزاب و گروه‌های سیاسی سعی خواهد کرد تا به نفع مردم تصمیم‌گیری کرده و از ظرفیت‌های علمی و کارشناسی بهره گرفته تا بهترین و زبده‌ترین افراد در دولت چهاردهم به مسند قدرت نشسته و در حرکت رو به جلو مردم کشورمان را کمک و یاری کنند.

در این مراسم محمدباقر تمدن از مداحان با سابقه اردبیل به همراه چند تن از شعرا و مداحان در عزای حسینی مرثیه خوانده و شرکت‌کنندگان نیز در حالی که در حزن و اندوه بودند، یاد شهدای نینوا و حضرت زینب (س) را گرامی داشتند.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • رأی مجلس به وزرای توانمند و کارآمد است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج به‌اضافه دو