افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 348
  • بازدید: 29
  • 1403/04/30 - 06:23:49

مدیر برق شهرستان سرعین:

سرعین بازده بسیار خوبی برای پنل‌های خورشیدی است

سرعین بازده بسیار خوبی برای پنل‌های خورشیدی است

مدیر برق شهرستان سرعین گفت: سرعین به دلیل شرایط آب و هوای مناسب بازده بسیار خوبی برای پنل‌های خورشیدی را دارد.

 پرویز اخوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  از اهالی و مشترکین شهرستان برای سرمایه‌گذاری در بخش احداث نیروگاه خورشیدی خواست و با اشاره به چند مزیت مهم گفت: شهرستان سرعین از پتانسیل وجود ۱۸هزار مشترک که تعداد زیادی از آنها هتل‌آپارتمان، خانه و آپارتمان‌های مسکونی است.

وی گفت باتوجه‌به بازده بسیار خوب پنل‌های خورشیدی در سرعین که از دو عامل مؤثر ارتفاع از سطح دریا و دمای مناسب همچنین ظرفیت بالای ترانس و شبکه را دارا است می‌توان سرعین را به قطب نیروگاه خورشیدی در سطح استان تبدیل کرد.

مدیر برق سرعین افزود: مطابق مشوق‌های وزارت نیرو در حمایت از انرژی‌های تجدیدپذیر شرکت‌های توزیع برق با عقد قرارداد ۲۰ساله و تضمین خرید هزینه صورت‌گرفته ۳ تا ۴ سال برگشت می‌شود.

اخوان گفت در حال حاضر با ۹ مشترک نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی احداث شده، قرارداد داریم و مبلغ کارکرد تولیدی را مطابق قرارداد دریافت می کنند.

وی طی آماری از تبدیل پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت سیار به پست دائم وجود ۴ فیدر ۲۰ کیلوولت تبدیل کامل شبکه مسی به کابل خودنگهداردرکل شهرستان اجرای معابر کمربندی سرعین ودهها پروژه طرح بهارستان و اصلاح و ساماندهی چندین روستا طی سال‌های اخیر خبر داد و گفت: مدیریت برق و کارکنان به‌صورت شبانه‌روزی در ارائه خدمات به مشترکین تلاش می‌کنند و مشترکین ازطریق تلفن ۱۲۱ یا سامانه می‌توانند هرگونه درخواست برقی خود را اعلام نمایند.

مدیر برق سرعین در پایان سخنان خود گفت: از ریاست دادگستری شهرستان سرعین فرماندهی انتظامی شهرستان در همکاری و دستور کشف حدود ۵۰ دستگاه رمز ارز غیرمجاز تشکر می کنم و امیدوارم این مورد دیگر در شهرستان رخ ندهد.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • سرعین بازده بسیار خوبی برای پنل‌های خورشیدی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه به‌اضافه هشت