افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

یک‌شنبه 18 شهریور 1403

مراسم عزاداری شهدای خدمت در روستای آتشگاه سرعین برگزار شد

مراسم عزاداری شهید راه خدمت با همراهی و حضور فرمانده سپاه سرعین، فرماندار، معاون سیاسی ، فرماندار،بخشدار سبلان ،اهالی روستای اتشگاه و روستاهای همجوار برپا شد

مراسم عزاداری شهدای خدمت در روستای آتشگاه سرعین برگزار شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  مراسم عزاداری شهید راه خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، دکتر امیر عبداللهیان، آیت‌الله آل هاشم، دکتر رحمتی و دیگر همراهان ایشان امروز سه‌شنبه در مسجد جامعه روستا بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد.

این مراسم با همراهی و حضور فرمانده سپاه، فرماندار، معاون سیاسی فرماندار، بخشدار سبلان، اهالی روستای آتشگاه و روستاهای هم‌جوار برپا شد.

شاپور حسن زاده فرمانده سپاه شهرستان سرعین در حاشیه این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب کشور ایران یکی از خصوصیات مهم این شهید را مردمی بودن و داشتن روحیه جهادی دانست و گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی همیشه در تمام صحنه‌ها در کنار مردم بود و این شاخصه یکی از دلایل محبوبیت این شهید بزرگ بود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فرمانده بسیج طلاب استان اردبیل ادامه داد: شهید در جایی که مردم در حساس ترین نقطه کشور نیاز به کمک داشت بدون خستگی حاضر شد.

سیدسیاح افزود: شهید رئیسی سرباز ولایت بود نشد که خلاف رهبر انقلاب رفتار کند اما در بعضی از ریاست ها دیدیم که خلاف فرمایش رهبری عمل کردن و ضررهای این را هم دیدیم.

وی گفت: شهید رئیسی مورد توجه آقا امام رضا بود و به همین دلیل در ایام ولادت امام رضا (ع) شهید شد.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • مراسم عزاداری شهدای خدمت در روستای آتشگاه سرعین برگزار شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت منهای دو