افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

فرمانده سپاه شهرستان سرعین:

تابستان فرصتی برای اجرای برنامه‌های هدفمند است

تابستان فرصتی برای اجرای برنامه‌های هدفمند است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرعین گفت: توانمندسازی کادر بسیجی در راه انقلاب اسلامی مهم‌ترین هدف طرح جوانه‌های صالحین است.

 شاپور حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، توانمندسازی کادر بسیجی در راه انقلاب اسلامی مهم‌ترین طرح جوانه‌های صالحین است و تلاش بر این است که اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را غنی‌سازی کنیم.

وی دراین‌خصوص افزود: تابستان همیشه فرصتی بسیار مناسب برای اجرای برنامه‌های هدفمند پایگاه‌های مقاومت بسیج است و از این فرصت باید استفاده‌های لازم و مفید را برده باشیم و دراین‌خصوص حوزه‌ها و پایگاه‌های شهرستان سرعین باتوجه‌به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه‌های بسیار متنوعی ویژه بسیجیان و در راستای جذب افراد جدید به سمت سوی مسجد و پایگاه برگزار کرده و خواهند کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرعین گفت: هدف از اجرای این‌گونه برنامه‌های سپاه شهرستان تربیت نسل جوان انقلاب و اوقات فراغت سالم برای این عزیزان است.

 حسن‌زاده طرح کرد: رفع نیازهای جوانان و نوجوانان با ارائه آموزش‌های لازم از جمله ترویج سبک زندگی اهل‌بیت (ع) از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در مقابله با تهاجمات فرهنگی و هجمه‌های دشمن جوابگو باشد که انتظار می‌رود در این زمینه نیز به‌تمامی اهداف خود دست یابیم.

 

 وی تصریح کرد: باید زمینه تقویت و تربیت نیروهای بسیجی را با درنظرگرفتن ایجاد فضاهای شاد و بانشاط مبنای کار قرار دهیم که جوانه‌های صالحین نمونه کامل این امر است که باید این مسئله به طور اساسی و ویژه موردتوجه واقع شود تا بتوانیم در این زمینه مشکلات پیشروی خود را برطرف کنیم.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرعین یادآور شد: در حال حاضر جوان‌گرایی یک شیوه پسندیده است و برای انجام کارها باید اعتماد به جوانان را مبنای کار قرار دهیم که به همین منظور نیاز است باتربیت جوانانی بسیجی و متدین بتوانیم در مدیریت آینده کشور به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

 

 حسن‌زاده اظهار داشت: در طرح‌های جوانه‌های صالحین با ایجاد اشتغال برای بانوان، آموزش صنایع‌دستی، برگزاری کلاس تقویتی ریاضی، آموزش نقاشی، برگزاری حلقه‌های قرانی آموزش روخوانی و فصیح خوانی قرآن و سایر طرح‌های صالحین از استقبال خوبی در شهرستان صورت‌گرفته است.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • تابستان فرصتی برای اجرای برنامه‌های هدفمند است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه به‌اضافه سه