افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

فرماندار سرعین:

راه شهدای خدمت با‌ قدرت ادامه دارد

راه شهدای خدمت با‌ قدرت ادامه دارد

فرماندار سرعین گفت: آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی بود که روحیه جهادی داشت و قطعاً راه و روشی که شهید رئیسی در جهت خدمت به مردم داشت، استمرار و ادامه خواهد داشت.

باقر باقرزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  ضمن اشاره به راه و روش انقلابی و جهادی آیت‌الله رئیسی، افزود: شهادت هنر مردان خداست و نتیجه این همه تلاش و خدمت به مردم جزء شهادت نبود؛ شهید رئیسی، مردمی و انقلابی بود که روحیه جهادی داشت و ان‌شاءالله راه و روشی که آیت‌الله رئیسی در جهت خدمت به مردم داشت، استمرار و ادامه خواهد یافت.

 وی افزود: شهادت افتخارآفرین و روشنگر سید محرومان، یار وفادار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله رئیسی، و هیأت همراه موجب تألم و تأثر فراوان شد؛ ولی طبق فرمایش رهبر انقلاب در کار و فعالیت کشوری هیچ اختلالی رخ نخواهد داد.

 فرماندار سرعین تصریح کرد: این مجاهد خستگی‌ناپذیر، عمر بابرکت خویش را صرف خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران کرد و نقش‌آفرینی‌های هوشمندانه و ماندگار این شهید در کسوت ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، الگویی مثال‌زدنی از عالم و مبارزی خستگی‌ناپذیر در مقابل نسل امروز و آیندهٔ ایران اسلامی قرار داده است.

 باقرزاده ضمن اشاره به راه و روش انقلابی و جهادی آیت‌الله رئیسی، افزود: آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور مردمی، انقلابی بودند با تمام سختی‌ها و فشارهای کاری دنبال مشکلات و دغدغه مردم بود و به همین دلیل شبانه‌روزی در تلاش بود از نزدیک با مشکلات مردم و جامعه آشنا شود و در همین راه هم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: در واقع سبقه کاری، علایق، اندیشه‌ها، تواضع و شوق خدمتگزاری آیت‌الله رئیسی به مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهید بود، چرا که ارتقا مسئولیت هیچ‌گونه تغییری در روحیات شهید رئیسی به وجود نیاورد.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • راه شهدای خدمت با‌ قدرت ادامه دارد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت به‌اضافه ده