افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرعین:

مکتب شهید رئیسی همان مکتب عاشورایی بود

مکتب شهید رئیسی همان مکتب عاشورایی بود

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرعین گفت: مکتب شهید رئیسی همان مکتب عاشورا و مکتب سردار سلیمانی بود.

حجت الاسلام والمسلمین توحید بیرامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  ضمن تسلیت شهادت شهید رئیسی و هیئت همراه گفت: مکتب شهید رئیسی همان مکتب عاشورایی حسینی و مکتب امام خمینی بود.

 وی افزود: حیات دنیوی و حیات اخروی شهید، همه‌اش خیروبرکت است به‌عنوان‌مثال: شهادت حاج‌قاسم موجب ایجاد همبستگی، اتحاد، انسجام و وفاق ملی شد که شهادت این مرد الهی هم موجب، ایجاد همبستگی ملی و دنیا می‌شود.

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سرعین تصریح کرد: قطعاً اثرات حیات اخروی شهید، بیشتر از حیات دنیوی است که از بین هزاران خیروبرکت شهادت شهید رئیسی الگو شدن برای یک جامعه است.

حجت‌الاسلام بیرامی گفت: اگر برای نسل‌های جدید انقلاب صبحت از مرام و سلوک شهید رجایی می‌گفتیم باورپذیری آن برای این نسل سخت است؛ چون آن دوران را ندید و تجربه نکرد.

 وی توضیح داد: نسل‌های بعدی انقلاب به‌خصوص نسل جوانی و نسل‌های که بار سنگین گام دوم انقلاب توسط امام انقلاب، مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی علیه) به‌عنوان راهبرد نظام روی دوش آنها نهاده شد. به چشم خود دیدند حس کردند تجربه کردند.

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سرعین در پایان سخنان خود گفت: بله می‌شود در هیاهوی زرق‌وبرق دنیا، دنیاپرستی، قدرت‌طلبی و عافیت‌طلبی که در بالاترین سطح مدیریتی کشور باشد به همه زرق و برق‌ها آن پشت پا زد و اسیر این دام نشد و شاید بزرگ‌ترین کار شهید رئیسی این رسالت عظیم او بود.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • مکتب شهید رئیسی همان مکتب عاشورایی بود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پانزده به‌اضافه یک