افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 431
  • بازدید: 28
  • 1403/05/09 - 21:57:48

معاون آمار و اطلاعات اردبیل:

نقشه مناطق روستایی اردبیل بروزرسانی می شود

نقشه مناطق روستایی اردبیل بروزرسانی می شود

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تلاش بر این است تا نقشه تمام مناطق روستایی استان اردبیل به روزرسانی شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از خبرگزاری مهر موسی عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۰ نقطه شهری اردبیل نیز در حال اجرا و به‌روزرسانی است و در کنار آن پنج شهری که نقشه نداشته و فاقد نقشه بودند، صاحب نقشه به روز خواهند شد.

وی تصریح کرد: تهیه نقشه برای شهرهای آراللو، آلنی، بران علیا، زیوه و فیروزآباد در دستور کار قرار گرفته تا تهیه نقشه پارسل را برای این شهرها انجام دهیم.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: بازنگری نقشه خلخال، مشگین‌شهر، گرمی، نیر و سرعین نیز در دستور کار بوده تا ما بتوانیم نسبت به بازنگری نقشه این شهرها اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها را انجام دهیم.

عبادی حفظ و نگهداری و تعیین موقعیت دقیق ۳۵۰ نقطه ترازیابی در استان را جز برنامه‌ها و دستور کارهای سال‌جاری بیان کرد و افزود: ۳۰۰ نقطه ترازیابی در سال ۱۴۰۱ طبق قرارداد امضا شده به اتمام رسیده و تحویل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برنامه توسعه ایستگاه‌های دائمی تعیین موقعیت ماهواره مبنا در اردبیل در دستور کار بوده تا یک ایستگاه را به هشت ایستگاه ارتقا دهیم.

عبادی اضافه کرد: با دستگاه‌های دخیل در این حوزه در حال رایزنی هستیم تا گیرنده‌های مورد نظر خریداری شده و عملیات اجرایی و نصب را در این حوزه شاهد باشیم.

وی بیان کرد: داده‌های آماری در این حوزه به صورت دقیق انجام می‌شود تا ما تسهیل امر عمرانی و کارهای خدماتی را شاهد باشیم.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل یادآور شد: با پیش‌بینی هوا و پایش تغییرات پوسته زمین بر اساس استانداردهای تعریف شده، تلاشمان بر این است تا در بخش نقشه‌برداری تحول اساسی را ایجاد کرده و به تقویت این بخش کمک کنیم.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • نقشه مناطق روستایی اردبیل بروزرسانی می شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده منهای هشت