افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

امام‌جمعه شهرستان سرعین:

مؤمن باید آینده نگر باشد

مؤمن باید آینده نگر باشد

امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: مؤمن باید آینده نگر باشد آیات الهی همه انسان ها را توصیه می کند تا علاوه بر اینکه از زندگی خود نهایت استفاده را ببرند و به فکر آینده خود نیز باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شیرعلیپور در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که به یاد شهدای مقاومت شهید اسماعیل هنیه و شهید فواد شکر که طبق روال هر هفته در مصلی مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهرستان سرعین برگزار شد، گفت: امام صادق علیه السلام فرمود: ما اهل بیت اهل صبر هستیم، ما صبر می کنیم برچیزی که از آن آگاه هستیم ولی شیعیان ما برچیزی صبر می‌کنند که از آن ماجرا خبر ندارند.

وی با اشاره به آرامش امر قلبی است گفت: مال دنیا و موارد دنیوی شاید آسایش داشته باشد ولی قرار نیست حتما آرامش داشته باشد آرامش واقعی با اتصال به خداوند حاصل می شود.


امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: در خصوص شهادت اسماعيل هنیه گفت: مجموعه اقدامات اخیر یک خط مستقیم برای ما نشان می‌دهد که همه این ها بصورت دقیق برنامه ریزی شده اجرا می شود.

شیرعلیپور مطرح کرد: این اتفاقات اخیر در سازمان سیا طراحی شده و  توسط اسرائیل اجرا می شود که همه این ها با برنامه ریزی دقیق آمریکا صورت می گیرد و ریشه تمامی ظلم های دنیا به آمریکا اتصال دارد.


وی افزود: کشور اسلامی ایران در مهمان نوازی رقیب ندارد بلکه میهمان داری و میهمان نوازی یکی از بزرگترین ویژگی ایران است داغ این ترور و میهمان کشی در دل همه ما می ماند واین درد التیام پیدا نمی‌کند.

امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: ما در حال جنگ هستیم خیلی ها خود را به خواب زدند الان جنگ امنیتی و جنگ فرهنگی است که از جنگ نظامی سختر است.

شیرعلیپور اظهار داشت: خیلی ها معتقد هستند این جنگ هارا ایران شروع کرده است در صورتی که ما تا زمانی که خود را به شعاعر امام علی علیه السلام پاینده بدانیم این خط امیرالمؤمنین علیه السلام دشمن دارد و دشمنان این خط برای خاموش کردن حق و عدالت تلاش می‌کنند تا زمانی که عدالت و عدالت خواهی است، که ایران دقیقا در این خط است این جنگ عدالت کشی از بین بردن عدالت ادامه دارد.


وی تصریح کرد: شعار جمهوری اسلامی اطلاعات از اسلام است تا این شعار هارا داریم دشمن ها هستند تا زمانی که این مکتب را داریم دشمن هست این مکتب دشمن ساز است خودمان را به خواب نزنیم امام علی علیه السلام فرمودند کسی که در حمله های دشمن در خواب باشد زیر چکمه های دشمن بیدار می شود.


امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: در پایان سخنان خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به توسعه و افزایش امکانات شهرستان افزود: هرچقدر گردشگران و مسافران در این شهرستان ماندگار باشد به رشد و توسعه اقتصادی سرعین و حتی بعضی از روستاهای تابعه می‌خواهد بود و خوشبختانه اولین پل سه‌طبقه کشوری دربند ورگه سران که به‌زودی شاهد افتتاح و به بهره‌برداری این پروژه خواهیم بود که در این راستا از تمامی زحمات کشان، مسئولین، سرمایه‌گذاران این نوع پروژه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم و انتظار داریم این نوع پروژه‌ها در شهرستان زیاد شود که منفعت آن نه‌تنها برای شهرستان بلکه به استان و کشور هم خواهد رسید.

 

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • مؤمن باید آینده نگر باشد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده به‌اضافه نه